شنبه 15 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: معاون اجرایی رئیس جمهوری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع باشکوه مردم بوشهر، اظهار داشت: خط انقلاب اسلامی همان خط بعثت است که با پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ شده است.

وب‌گاه عصر ایران

محسن منصوری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی شکل گرفت تصریح کرد: اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرایی رئیس دولت سیزدهم گفت: اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب و تشکل‌ها از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت دفاع در بیانیه ای نوشت: امروز به رغم همه خباثت ها، ندای آسمانی انقلاب اسلامی، سراسر گیتی را در نوردیده است به گونه ای که مقاومت ملت های مظلوم و ستمدیده همانند مردم قهرمان، مقتدر و مظلوم غزه و سایر ملت ها در برابر اشغالگری، مصداق آشکار و پی آمد ارزنده انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امام (ره) بستر اندیشیدن، تفکر، اخلاق و فضیلت را به ما آموخت، چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما یاد داد و ما را از دوران سبوعیت به اصطلاح مدرن به تمدن نوین اسلامی سوق داد و بر اساس مردم‌سالاری دینی اسلامیت را تحقق بخشید.

خبرگزاری دانشجو

زینب طیبی، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص اهمیت حرکت شگفتی‌ساز ملت ایران در بیست و دوم بهمن و مشارکت بانوان برای نمایش هوشیاری ملت و بیداری زن مسلمان گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن، روز فریاد اراده ملت برای نمایش ایستادگی، پیشرفت و مظهر حرکت ملی است. این راهپیمایی از معجزات شگفتی ساز انقلاب عظیم اسلامی است که چهل و پنج سال است با قدرت تمام، نشان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن تاکید کرد: مقاومت ملتهای مظلوم و ستمدیده همانند مردم قهرمان، مقتدر و مظلوم غزه و سایر ملتها در برابر اشغالگری، مصداق آشکار و پی آمد ارزنده انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک این اقدام تحول آفرین در نظام گفتمانی جهان، انقلاب را موجب عزت بخشی به «ایران» عنوان کرد که در این بیانیه آمده است: در سالروز پیروزی انقلابی قرار داریم که تمام معادلات جبهه کفر و استکبار را درهم ریخت و موجب عزت بخشی به جبهه مظلومان...

خبرگزاری تسنیم

استاد دانشگاه فرهنگیان گفت: شرکت مردم در راهپیمایی22 بهمن نشان دهنده پیوند انقلاب اسلامی با مردم و همبستگی ملی تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقاتهرانی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اگر به جای رئیس مجلس بودم اول از هر چه، همایش و نشستی را برای ارزیابی هیئت رئیسه زنده و ریاستش می‌گذاشتم تا که بتوانم کار را بهتر از تصور خویش جلو ببرم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جبهه پایداری با اشاره به حضور جریانات مختلف سیاسی و احزاب در انتخابات مجلس، گفت: اصل اسلامیت، دیانت و ملیت هرگز نباید فدای اختلاف سلائق شود.