شنبه 15 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری تسنیم

سازمان بسیج اساتید در بیانیه‌ای تصریح کرد: تقویت پول ملی و ثبات اقتصادی یکی از الزامات اولیه تحقق شعار سال است و بسیج اساتید همانند سال های گذشته راهکارهای اجرایی - عملیاتی و بسته های سیاستی خود را برای تحقق آن ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تحقق شعار سال و مردمی‌سازی جهش تولید سازمان بسیج اساتید کشور بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: بسم الرحمن الرحیم یَا مُقَلِبَ القُلُوبِ وَ الأَبصَارِ یَا مُدَبِرَ اللَیلِ وَ النَهَارِ یَا مُحَوِلَ الحَولِ وَ الأَحوَالِ حَوِل حَالَنَا اِلَی أَحسَنِ الحَالِ برانگیخته شدن عطردل انگیز معنویت و قرآن در پیچش نسیم بهاری که موجب نوازش همزمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دوره «طرح ولایت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور روز اول فروردین 1403 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد. حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در میان دانشجویان علوم پزشکی با تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: پیوند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: قرآن، قدرت نرم مقاومت اسلامی است و مردم غزه خود را با قرآن مقاوم می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از قرآن مجید به عنوان قدرت نرم مردم غزه و مقاومت و همچنین قدرت نرم مقاومت اسلامی یاد کرد و گفت: به همین دلیل است که به قرآن هجمه می‌شود و اگر قرآن این آموزه‌ها را نداشت، اینگونه به آن هجمه نمی‌شد.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کتاب روایتی از عملکرد دوساله دولت مردمی در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور در پیش نشست نخستین جشنواره بین‌المللی تمدن اسلامی، با بیان اینکه این رویداد تلاشی تلاشی برای شناخت ظرفیت‌ها، ظرفیت افزایی و هم افزایی کشورهای اسلامی است، اظهار کرد: مؤسسات اسلامی و شخصیت‌های تمدن پژوه نیز در این برنامه، برای گفت‌وگو و همکاری در خصوص موضوع...

خبرگزاری تسنیم

ایمانی‌پور در پیش‌نشست جشنواره تمدن نوین اسلامی گفت: کشورهای بسیاری به این جمع بندی رسیده‌اند که نظم امروز جهانی را باید عوض کرد. دوره فراگیری ویروس کرونا هم این موضوع را ثابت کرد و نشان داد که نظم کنونی، پاسخگوی دغدغه‌های امروز بشر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، در آیین اختتامیه دوره‌های مهدویت و نهج‌البلاغه آجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: تحقق تمدن نوین اسلامی یکی از مهمترین گام‌های زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است. امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه شیعیان تشنه فرهنگ و معارف ظهور و مهدویت هستند، ادامه داد: در ساخت...

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه اختلاف تندروهای جریان راست درباره انتخابات مجلس در جریان بود، اما آنها در یک موضوع مهم وحدت دارند. وحدت در این حوزه در «حمایت همه‌جانبه از دولت سیزدهم» خلاصه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما اگر داعیه‌دار تمدن جهان اسلام در قرن سوم هستیم و امروز می‌خواهیم فضای کشور را به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی حرکت دهیم، چاره‌ای جز توجه به حوزه فرهنگ نداریم تا بتوانیم فرهنگ‌پایه شویم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی جمشیدی گفت: انتخابات خیلی وجه متمایز و برجسته‌ای داشت و همانطور که مشاهده کردیم «گزینش»، عقلانیت سیاسی می‌خواهد.

وب‌گاه فرارو

«شعار محوری و مبنای دولت مردمی با عنوان «نهضت بازگشت به مسجد» نه تنها یک باور عمیق دینی و اعتقادی بلکه مبتنی بر نگاهی تمدنی حول محور معارف قرآن کریم با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم نیرو‌های متدین و انقلابی به شمار می‌رود بدین اعتبار تحقق تمدن نوین اسلامی یک پیش نیاز مهم و ضروری دارد و آن هم نهضت بازگشت به مسجد است.»