شنبه 15 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مشارکت همگانی و فعال مردم در نظام اسلامی، جوهره و ذات اصلی مردم‌سالاری دینی است؛ مشارکت و مسئولیت همگانی در مدیریت جامعه اسلامی، نماد مردم‌سالاری دینی است. در نظام مردم‌سالاری دینی، مردم صاحب کار و ولی نعمت هستند. مردم داعی و دعوت کننده به مشارکت هستند نه اینکه برای حضور در صحنه مشارکت دعوت شوند. بر اساس این نگاه مشارکت حداکثری همواره ملازم با رقابت واقعی است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در چند دهه اخیر کشورهای غربی بیشترین جذب دانشجویان بین الملل را عهده‌دار بودند و ایران امروز جزء 15 کشور برتر جهانی در این راستا است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد ضمن تشریح بازآرایی ساختار علمی دانشگاه آزاد این امر را کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی احمدی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که پنجمین سخنران دیدار بود، گفت: متاسفانه سهم اموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در حدود سه دهه اخیر به کمتر از نصف کاهش یافته است. نسبت سهم آموزش به تولید ناخالص ملی از 6 درصدِ در ابتدای انقلاب به کمتر از 3 درصد در دهه اخیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور در سال جدید با حضور مسئولان استانی سازمان بسیج اساتید بصورت وبیناری برگزار شد. محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین نشست شورای معاونین بسیج اساتید در سال جدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای حمله تروریستی اخیر به کنسولگری ایران در دمشق و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید در نشست شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور برنامه های این سازمان برای سال جاری را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این دیدار 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پرداختند. حسین قنواتی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پوریا عصار به نمایندگی از بسیج...

خبرگزاری تسنیم

در دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با فعالان دانشجویی 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب گفت: رشد مدارس غیردولتی در دو دهه اخیر در کشور موجب طرح این سوال اساسی شده است که این افزایش تا کجا ادامه خواهد یافت و حدِ یقفِ این افسارگسیختگی تا به کجاست؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: اسرائیل به انتهای حیات خود رسیده و پیروزی ملت فلسطین امری قطعی است و راه شهدا تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: اسرائیل به انتهای حیات خود رسیده و پیروزی ملت فلسطین امری قطعی است و راه شهدا تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور و دستیار عالی فرمانده کل قوا گفت که باید به اسرائیل و حامی اصلی‌اش آمریکا یادآوری کرد مجازات پشیمان‌کننده از جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق قطعی و اغماض‌ناپذیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پیام تبریک سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی آمده است: در این شرایط حساس و در موقعیتی که دشمنان در یکسال گذشته تلاش کردند تا به اصل مشارکت در انتخابات خدشه وارد کنند که در نهایت به نتیجه‌ای نرسیدند و شکست دیگری را تجربه کردند، یاد آن همه‌پرسی سرنوشت ساز و درخشان تداعی کننده موقعیت شناسی و در صحنه بودن مردمی است که...

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی انقلاب فرهنگی در حل مسائل علم و آموزش، فرهنگ و اجتماعی و خانواده و زنان تمام تلاش خود را به کار بسته و از تمام گروه‌های مردمی برای همکاری هر چه بیشتر با این شورا در مراحل راه‌بینی، راهبردی، راهبری و راه‌سنجی دعوت به‌عمل می‌آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، شعار "جهش تولید و مشارکت مردم " را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و عرصه معیشت و زندگی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان دانست. در بخشی از این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین سال 1358، نقطه عطف درخشان و...