شنبه 15 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زینب طیبی عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس کمیته علمی زن و خانواده کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی رهبرانقلاب، در پاسخ به پرسشی در خصوص نقش جوانان در شکل گیری مجلس انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی می‌گوید: جوانان بدنه فعال، پویا و پُر انگیزه مجلس در گام دوم انقلاب اسلامی زینب طیبی نایب رئیس اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: جوانی، طراوت،...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کسانی که با صندوق قهر می‌کنند، بدانند که با هویت ملی خود قهر کرده‌اند چرا که انتخابات هویت ملی را تقویت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 15 هزار نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور طی نامه‌ای ضمن اعلام حضور فعال در انتخابات از آحاد مردم و هموطنان عزیز و فهیم، خصوصاً اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور و همچنین رای اولی‌ها برای حضور گرم در پای صندوق‌های رای دعوت کردند. متن این دعوت نامه به شرح زیر است: بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحِیم «اِنَ اللهَ...

خبرگزاری مهر

قم - مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه تحلیلی درباره انتخابات 11 اسفند به تبیین ریشه های قرآنی، اهمیت و آثار و برکات حضور آگاهانه، حماسی و پرشور در عرصه بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 15 هزار نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور طی نامه‌ای، مردم و جامعه دانشگاهی را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

خبرگزاری تسنیم

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: بدون تردید فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در اعماق تاریخ منطقه غرب آسیا، آسیای مرکزی، هند و جهان ریشه دوانده و آثار آن در کشورهای مختلف قابل مشاهده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم و جامعه بزرگ سلامت در انتخابات 11 اسفند ماه شد و نوشت: حضور گسترده مردم در انتخابات، همواره ناکامی دشمنان و شکست توطئه‌های آنان را رقم زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد وحیدی» امروز در اجتماع بزرگ رأی اولی‌ها که در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: شما جوانان عزیز با قلب پاک، صداقت، صفا و مسوولیت‌پذیری، برای همه جوانان الگو هستید؛ همانگونه که پیش‌تر، جوانانی هم سن و سال شما در مقابل چشمان حیرت‌زده دنیا جنگیدند و پیروزی را به ارمغان آوردند. وزیر کشور ادامه داد: جهان به نقش‌آفرینی بزرگ جوانان ما در صحنه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم و جامعه بزرگ سلامت در انتخابات 11 اسفند ماه شد. متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه، ضامن افزایش اقتدار و امنیت ملی، مقوم وحدت آفرینی در جامعه، تجلی بخش مردمسالاری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: رای اولی‌ها با عمل به مسئولیت سیاسی اجتماعی خود، جهان را متحیر و نقطه آغاز حرکت ملت بزرگ ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهند بود.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور با بیان اینکه جهان به نقش‌آفرینی جوانان چشم دوخته است، گفت: رای اولی‌ها با عمل به مسئولیت سیاسی اجتماعی خود، جهان را متحیر و نقطه آغاز حرکت ملت بزرگ ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونان فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور دربیانیه‌ای از ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد که متن کامل بیانیه به شرح زیر است: با سلام و عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان، میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)، نوید دهنده حاکمیت پاکان و مستضعفان عالم بر سراسر گیتی، بیان می‌داریم که خداوند قادر حکیم سرشت و سرنوشت آدمیان را در ساحت‌های گوناگون...

خبرگزاری تسنیم

معاونان فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه ای اقشار مختلف مردمی و دانشگاهی را به حضور در انتخابات دعوت و تاکید کردند: برای حل مشکلات کشور باید در انتخابات شرکت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری می‌گوید در این انتخابات با معادله پیچیده‌ای مواجهیم و آن مسئله جنگ ترکیبی تمام عیار است. به‌خاطر اینکه به لحاظ سخت‌افزاری و اغتشاشاتِ سال گذشته، تیر دشمن به سنگ خورده و تنها راه امیدی که برایشان مانده، تضعیف مشارکت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه ای از لیست شورای وحدت در تهران حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از فعالان و خادمان قرآن برای دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات اسفند 1402 بیانیه‌ای تبیینی تحلیلی، منتشر کرده‌اند.