شنبه 15 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب مؤتلفه اسلامی در حمایت و تایید از فهرست شورای وحدت در تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب خدمتگزاران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اسامی نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزرای دانشجو، نشست‌های سه‌گانه جهادگران تبیین و مسئولین استانی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور در تهران برگزار شد و در پایان این نشست‌ها بیانیه تحلیلی صادر و از مردم برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آمد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اِنَ اللَهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُوا الأَمَانَاتِ اِلَی أَهلِهَا وَاِذَا حَکَمتُم...

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش ملی «نقد، مناظره و نظریه پردازی» در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

حمیدرضا مقدم‌فر در آیین رونمایی از مجموعه مقالات همایش «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» و «نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» ضمن تجلیل از همه نهادها و پژوهشگران و مراکز مطالعاتی، نکاتی را در ارتباط با مکتب حاج قاسم عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تعیین اصول حاکم بر بازنگری آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری» که در جلسات 894 و 895 مورخ 26 دی ماه و بهمن 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد. براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ماده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تعیین اصول حاکم بر بازنگری آیین‌نامه ارتقا مرتبه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری» که در جلسات 894 و 895 مورخ 1402/10/26 و 1402/11/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسات 457 و 458 مورخ 1402/11/03 شورای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه تعیین اصول حاکم بر بازنگری آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: برخی از این مسائل ریشه در بی تدبیری برخی از مدیران دارد اما تهدیدات دشمنان و تحریم های استکبار جهانی، مهم ترین عامل در بروز این مشکلات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از حضور در انتخابات ناامید کند، گفت: با تدبیر و تذکرات رهبر انقلاب شاهد حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین رجبی دوانی دبیر علمی همایش علمی هیئات و آیین‌های مذهبی صبح امروز پنجشنبه 26 بهمن‌ماه در افتتاحیه نخستین همایش علمی هیأت و آئین‌های مذهبی گفت: هیأت و آیین‌های دینی نقش مهم و اثرگذاری در حفظ فرهنگ دینی داشتند. امام خمینی (ره) زمانی که در ابتدای انقلاب عزاداری‌ها به شکل راهپیمایی سیاسی برگزار شد، برآشفتند و فرمودند که عزاداری‌ها باید به همان...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با اجرای طرح 2020 تعداد زیادی از دانش‌آموزان که ترک تحصیل کرده بودند، مجدد به تحصیل بازگشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر دانش پژوهان بنیاد شهید از برگزاری جشنواره شهید پیشرفت به نام شهید طهرانی مقدم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دنبال تحقق عدالت فرهنگی و تعادل جغرافیایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی در جشن پرشکوه انقلاب اسلامی حضوری حماسی داشتند و شبکه‌های رادیویی تمام قد در میدان حاضر شدند.