سه‌شنبه 3 مهر 1403

تنش در اینتر: چقدر به تیم‌های بزرگ می‌بازی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تنش در اینتر: چقدر به تیم‌های بزرگ می‌بازی!

به نظر می رسد مدیران اینتر از عملکرد نراتزوری در بازی های بزرگ این فصل رضایت ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلات مسابقات ملی در ماه سپتامبر بود که شرایط اینتر متحول شده و این تیم در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی های پیاپی شد. اما آنها این هفته و با ارائه نمایشی ضعیف در تورین با دو گل مغلوب یوونتوس شدند تا رویای فتح اسکودتو تقریبا برای این تیم منتفی شود. اما اینتر در فصل جاری و به خصوص در سری آ برابر تیم های مدعی عملکرد بسیار بدی داشته و تا این مقطع شکست برابر لاتزیو، میلان، رم و حالا یوونتوس را تجربه کرده است.

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد پس از شکست غیرمنتظره مقابل یوونتوس در تورین، تنشی بین مدیران و سیمونه اینزاگی در باشگاه اینتر رخ داده است. کادر مدیریتی نراتزوری از شکست دوباره اینتر مقابل تیم های بزرگ و بالای جدول در لیگ ایتالیا عصبانی بوده و در حال حاضر نه تنها فتح اسکودتو، بلکه حتی حضور در رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان برابر فصل بعد را نیز قطعی نمی دانند.

به نظر می رسد امروز پپ ماروتا، مدیر ورزشی تیم با سیمونه اینزاگی در کمپ تمرینی اینتر دیدار کرده و با این سرمربی جوان در مورد شرایط نگران کننده تیم و اهمیت یک شوک به بازیکنان تیم برای درخشش در مسابقات بعدی در لیگ ایتالیا صحبت کند. اینتر در دو بازی آتی خود در سری آ دو تقابل دشوار با آتالانتا و ناپولی خواهد داشت و شکست در این مسابقات باز هم شرایط را برای اینزاگی روی نیمکت این تیم دشوار خواهد ساخت.

تنش در اینتر: چقدر به تیم‌های بزرگ می‌بازی! 2