دوشنبه 26 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند از ثبت تصویر چهارمین پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: طی روزهای اخیر تعرضی به مواضع جمهوری اسلامی ایران در سوریه صورت نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست امور اطلاع‌رسانی شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد که در دولت چهاردهم سعی بر تحول در حوزه اطلاع‌رسانی با هدف خدمت «برای ایران» است.

وب‌گاه فرارو

«عدم ثبات سیاست‌ها که تضمین کننده نظامات است از چالش‌های ماست، نظام اداری کشور باید اصلاح شود و هر کس قانون را تفسیر به رای نکند پس ما نیاز به ثبات سیاست‌ها داریم و بخش صادرات هم از این جریان بی نصیب نیست. متأسفانه در کشور ما ثبات وجود ندارد و برای این بی ثباتی هم هیچ کس مواخذه نمی‌شود نمونه این بی ثباتی در عدم توفیق در توسعه مناطق آزاد محرز است.»

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام های ودیعه مسکن 8 برابر شده و در فکر این هستیم آن را 10 برابر کنیم.

خبرگزاری تسنیم

طراح جشنواره "دختر و بابا" با تأکید بر اهمیت این رویداد فرهنگی گفت: این جشنواره نقطه آغاز یک پروژه فرهنگی است. رابطه پدر و دختر کمتر مورد توجه قرار گرفته است، در حالی که تأثیر پدران بر رشد شخصیت، هوش هیجانی و جهان‌بینی دختران اهمیت بسیاری دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از بازنشستگان مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران تجمع کردند. جمعی از بازنشستگان مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران تجمع کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروز جمعی از بازنشستگان 1402 که بیشتر آن‌ها فرهنگیان بازنشسته هستند، در اعتراض به عدم واریز معوقات مزدی و پاداش پایان خدمت خود مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنر متفاوت نشست خبری مسعود پزشکیان، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل توانیر اعلام کرد که یکی از برنامه‌های سال آینده هشدار به مشترکان پرمصرف به ویژه مشترکان بالای 4 و 2/5 برابر الگو است که قطعاً در برنامه‌های مدیریت مصرف در اولویت قطع برق خواهند بود.

وب‌گاه گسترش

کمتر از یک ماه دیگر چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (جیتکس 2024) در دبی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی در گفت‌وگویی، درباره بمباران شهر مصیاف سوریه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این روش تجاوزکارانه‌ای است که صهیونیست‌ها از قبل آن را دنبال و در هر زمانی هم پاسخ آن را دریافت کرده‌اند؛ البته طی روز‌های اخیر تعرضی به مواضع جمهوری اسلامی ایران در سوریه صورت نگرفته است. وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و همچنین کرانه...

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتسال کهکشانی گهر زمین سیرجان که نمایش سه ستاره خود را در جام جهانی 2024 می‌بیند، با انتشار پوستری برای تیم ملی در آوردگاه بزرگ آرزوی موفقیت کرد.