دوشنبه 26 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه گسترش

منیریه یکی از محله‌های تهران است که هنوز می‌توان در آن آپارتمان‌هایی با رهن 100 میلیون تومان اجاره کرد. اما در حال حاضر، مستاجران برای رهن خانه‌های با متراژ متوسط در این منطقه باید چه مبلغی را پرداخت کنند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (28 و 29 شهریورماه) با گذر موج ضعیفی از روی استان تهران آسمان نیمه ابری همراه با افزایش باد، رگبار پراکنده باران در ارتفاعات و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی غربی و جنوبی مورد انتظار است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل توانیر گفت: یکی از برنامه‌های سال آینده هشدار به مشترکان پرمصرف به ویژه مشترکان بالای 4 و 2/5 برابر الگو است که قطعاً در برنامه‌های مدیریت مصرف در اولویت قطع برق خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتاد و پنجمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور صبح امروز با حضور رییس سازمان امور دانشجویان در سالن شهید رئیسی برگزار شد. حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در این اجلاس گفت: فضای دانشگاه فضایی است که نقطه امید کشور است خانواده ها فرزندان خود را به دانشگاه می‌سپارند محیط دانشگاه متلاطم است این مراقبت دانشجویی...

وب‌گاه فرارو

سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی از افزایش 30 درصدی سفر‌های درون‌شهری پایتخت با شروع مهرماه خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش به بیان 15 اولویت برای تحول در این نظام آموزشی کشور پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج شهادت‌گونه جلال اسدی بجنوردی، از پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم من لمؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا لله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا عروج شهادت‌گونه خادم‌الحسین علیه‌السلام آقای جلال اسدی بجنوردی، از...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

«دانشجویان نسل زد متفاوت با نسل‌های ما هستند و باید آن‌ها را درک کرد، پس خواهشمندم کمیته انضباطی را برای رسیدگی به پرونده دانشجویان اخراجی تا قبل از آغاز بازگشایی سال تحصیلی جدید راه اندازی کنید، اگر در شرایطی نیازمند کمک بودید حتما آن را به سازمان امور دانشجویان ارجاع دهید.»

وب‌گاه مشرق نیوز

اتفاقی که دوشنبه شب در فینال تور جهانی تنیس در تهران رقم خورد، یک آبروریزی بین‌المللی بود و باید با مسببان آن برخورد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: رژیم صهیونیستی در یک تنگنای به‌شدت شکننده قرار گرفته که موجب دست و پا زدن آن‌ها می‌شود؛ از جمله شبیه غلطی که در تهران کرد و همه می‌دانند که پاسخ آن محفوظ است و در شرایطی خاص و با اقدامی مناسب، آن اقدام صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه الف

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه جذب دانشجویان بین‌الملل برای اجرای دیپلماسی علمی اهمیت دارد، گفت: باید 320 هزار دانشجوی غیر ایرانی جذب کنیم، اما با این میزان، فاصله چشمگیری داریم. در عدم جذب دانشجویان غیر ایرانی هیچ عذری پذیرفته نیست؛ بنابراین اگر بگویند با زبان فارسی و آداب ایرانی آشنا نیستند را پذیرش نخواهیم کرد.

وب‌گاه الف

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند از ثبت تصویر چهارمین پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

ضوابط و شرایط آزمون پایانی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال 1403 اعلام شد.