پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه گسترش

محمدعلی مقصودلو، عموی تتلو، اعلام کرد که حکم امیرحسین مقصودلو صادر شده و او از سلول انفرادی به بند عمومی منتقل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای ترافیک پایتخت از ممنوعیت ورود و تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان به خطوط ویژه خبر داد.

خبرگزاری مهر

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با مصدومیت مواجه هستند و امروز هم زیر نظر پزشکان به تمرین پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

فرهنگسازی برای سفر تنها در حد شعار باقی مانده است اگر هر یک از دستگاهها نقش خود را در آگاهی بخشی به مردم در حیطه وظایف خود بدانند، شاهد حجم انبوه مسافرتها در بازه زمانی کوتاه نخواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاشمی گفت: عدم پرداخت تسهیلات 800 میلیون تومانی زمینه‌ساز کند شدن روند ساخت پروژه‌ها شده که پیگیری این موضوع باید در دستور کار بانک مرکزی قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا سلطانی مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در چهارمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با تبریک و تهنیت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: آنچه در کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی اتفاق می‌افتد، حاصل کار گروهیِ اعضای هیئت مدیره و اعتماد و اطمینان ریاست مرکز آمار و فناوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذربایجان در یک قدمی تحقق خواسته‌های خود است، زیرا ایالات متحده و غرب ارمنستان را برای باز کردن کریدور زنگزور تحت فشار قرار داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «در پی وقوع یک سرقت مسلحانه و زورگیری در اتوبان یاسینی، کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام عملیات پیچیده و هوشمندانه موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سارق شد.»

خبرگزاری مهر

نخستین گام‌ها برای تبدیل کارکن اساسی به کوچه گالری در پی بازدید شهردار منطقه 12 از خانه پدری جلال‌آل‌احمد برداشته شد.

وب‌گاه فرارو

انتقال پایتخت از تهران یک تصمیم مهم و پیچیده است که نیازمند بررسی‌های دقیق و برنامه‌ریزی جامع است. مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد قانون‌گذاری باید با دقت به این موضوع پرداخته و تمامی جوانب آن را مورد توجه قرار دهد.

وب‌گاه الف

درحالی متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده که خانوارهای تهرانی می‌توانند با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال خانه‌دار شوند.

خبرگزاری مهر

کوین یامگا مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در فضای مجازی از این باشگاه خداحافظی کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: در حال حاضر در 50 شهر از 20 استان کشور و بیش از 180 دفتر، خدمات الکترونیک قضایی سیار ارائه می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس در برنامه فشرده خود با حداقل تمرین باید برابر آلومینیوم قرار بگیرد.