پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات پلیس جهت مدیریت ترافیک هفته اول مهر ماه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنی جوان برای فرار از دست راننده‌ای که قصد آزار و اذیت او را داشت، خودش را به مردن زد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: با هماهنگی که در اوایل جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان صورت گرفت، موقتاً ورود تمام مدیران استانی به خطوط ویژه ممنوع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حفظ و تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم IMS و انرژی شرکت پتروشیمی جم، مهر تأییدی بر پایبندی این مجموعه عظیم به استانداردهای بین‌المللی و تعهد به بهبود مستمر در عرصه‌های مدیریتی و انرژی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پافشاری مسعود پزشکیان بر طرح انتقال پایتخت، این موضوع را بار دیگر در افکار عمومی مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیته حمایت از انقلاب مردمی فلسطین گفت: اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان از مصادیق اقدام به کشتار دسته جمعی است و مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوار مرکز آمار ایران متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده خانوارهای تهرانی با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال می‌توانند خانه‌دار شوند. بر اساس طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوار مرکز آمار ایران متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده خانوارهای تهرانی با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال می‌توانند...

وب‌گاه خبر آنلاین

حساسیت، دقت نظر و ورود ریاست محترم قوه قضاییه در موضوع سامان‌دهی صرافی‌های مجازی در زمانی مطرح شد که تعداد این دست صرافی‌ها رو به فزونی، تعداد کاربران بعض از صرافی‌ها میلیونی و گاها بیشتر از آرای ماخوذه بعض از منتخبین ملت در انتخابات و کشور خالی از هرگونه قانون و تمهیداتی نسبت به این موضوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه نرخ فرونشست در تهران به 20 سانتیمتر رسیده، گفت: سه میلیون نفر در تهران بر روی پهنه فرونشستی زندگی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران آخرین جزئیات برگزاری این دوره از جشن را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت از آمادگی سازمان اورژانس و بیمارستان‌ها برای پذیرش مجروحان حادثه لبنان خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی 3 تذکر به مسئولان اجرایی کشور، نسبت به حادثه تروریستی لبنان هشدار دادند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: پرستاران تا روز پرستار یعنی کمتر از 2 ماه دیگر به مسئولان دولت و مجلس فرصت داده‌اند تا پاسخی قانع‌کننده به مطالبات قانونی و برحق آن‌ها داده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ورزشگاه محل برگزاری مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته ششم یگ برتر اعلام شد.