جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران از اوایل آذرماه به چرخه مسابقات فصل جدید جام حذفی اضافه می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی اشتباه یک جایگاه سوخت در شهرضا نزدیک به 60 دستگاه خودروی سواری که به جای بنزین، گازوئیل در باک اتومبیل‌های خود تخلیه کرده بودند، زمین‌گیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه 1403، به منظور روان‌سازی ترافیک در تقاطعات و افزایش رضایت شهروندان، شرکت کنترل ترافیک تهران اقدام به نوسازی و بازسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اوقاف استان تهران از اختصاص 35 درصد موقوفات کشور به استان تهران خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

صحبت‌های مدیر ورزشگاه آزادی و رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هیج سنخیتی با هم ندارد و البته مصاحبه‌های این دو هم طی ماه‌های اخیر واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر جدید تیم فوتبال نساجی مازندران با حکم مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

خبرگزاری مهر

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: ما رکورد درمان رزمندگان در جنگ را از نظر «زمان» در جنگ‌های صد سال اخیر شکسته‌ایم و عمل جراحی مجروحان جنگی را به نیم‌ساعت رساندیم.

خبرگزاری تسنیم

حس امنیت تنها با اجرای قانون و کاهش آمار جرایم ایجاد نمی‌شود؛ بلکه نیازمند ایجاد اعتماد عمومی به پلیس و تعامل سازنده با جامعه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد. دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با اعلام احضار محمد مهاجری به دادسرای تهران، صبح امروز این فعال رسانه‌ای برای ادای توضیحات و ارائه مدارک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح تازه دیوارنگاره میدان انقلاب تهران رونمایی شد.

وب‌گاه الف

«پس از احضار محمد مهاجری در رابطه با خبر به کارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت سیزدهم به دادستانی تهران، منتشر کننده خبر برای ادعای خود «سند و ادله کافی» ارائه نکرده و به همین دلیل برای او پرونده قضایی تشکیل شده است.»

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه کارگروه سامانه فناوری اطلاعات درخصوص "هوشمندسازی سامانه زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران" درحاشیه بیست و یکمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» واقع در بوستان گفتگو برگزار شد و روند هوشمندسازی، نظارت و به روز رسانی سامانه مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 84,943 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه گسترش

تعطیلی روزهای پنجشنبه در ایران موجب می‌شود که اقتصاد کشور بیشتر از قبل در سطح جهانی منزوی گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام قوه قضائیه پس از احضار محمد مهاجری در رابطه با خبر به کارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت سیزدهم به دادستانی تهران، منتشر کننده خبر برای ادعای خود «سند و ادله کافی» ارائه نکرده و به همین دلیل برای او پرونده قضایی تشکیل شده است.