جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

وزیر جدید میراث فرهنگی گفت: چالش‌های بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک شبه حل نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی علی جعفریان را به سمت مشاور عالی و جانشین خود منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درباره برنامه هسته‌ای ایران و عبور احتمالی (ادعایی) تهران از آستانه گریز هسته‌ای فرضیه‌های ادعایی بسیاری مطرح است. به باور گروهی از ناظران در صورت تحقق هرگونه از ادعاهای فوق، ایران قادر خواهد بود تا معادلات منطقه را در راستای منافع خود و امنیت و ثبات بیشتر بازتعریف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بخش زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: نرخ فرونشست در تهران به 20 سانتیمتر رسیده، سه میلیون نفر در تهران بر روی پهنه فرونشستی زندگی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حسن خمینی با اشاره به تعبیر شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که رهبر انقلاب آن را به کار بردند، گفت: نفع این تنش برای کسانی دیگری می رود. در زمان داعش صهیونیست ها با خیال راحت زندگی کردند و بعد از آن هم با همکاری حکام عرب به دنبال پیمان ابراهیم رفتند. چند نفر دیگر باید کشته شوند که حکام عرب ارتباط خود با اسرائیل را قطع کنند؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریف‌زاده اردکانی، حقوقدان و یکی از وکلای افسانه بایگان از تبرئه موکل خود در دادگاه شعبه 57 تجدیدنظر استان تهران خبر داد. علی شریف‌زاده اردکانی، حقوقدان و یکی از وکلای افسانه بایگان از تبرئه موکل خود در دادگاه شعبه 57 تجدیدنظر استان تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

علی شریف‌زاده اردکانی، حقوقدان و یکی از وکلای افسانه بایگان در گفتگویی از تبرئه موکل خود در دادگاه شعبه 57 تجدیدنظر استان تهران خبر داد. این وکیل دادگستری در این رابطه، اظهار داشت: موکلم خانم افسانه بایگان بر اساس رای صادره از سوی شعبه 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران از اتهامات مطروحه در رای پیشین تبرئه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رفت و برگشت قیمت طلا و سکه و عقبگرد قیمت دلار به کف کانال 59 هزار تومان، مهم‌ترین نوسانات بازار طلا و ارز در جریان معاملات امروز بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قوه قضائیه اعلام کرد: دادستانی تهران علیه محمد مهاجری پرونده قصایی تشکیل داده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران از اوایل آذرماه به چرخه مسابقات فصل جدید جام حذفی اضافه می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی اشتباه یک جایگاه سوخت در شهرضا نزدیک به 60 دستگاه خودروی سواری که به جای بنزین، گازوئیل در باک اتومبیل‌های خود تخلیه کرده بودند، زمین‌گیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه 1403، به منظور روان‌سازی ترافیک در تقاطعات و افزایش رضایت شهروندان، شرکت کنترل ترافیک تهران اقدام به نوسازی و بازسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی کرده است.