جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه گسترش

در این مقاله به شما آموزش های لازم در خصوص نگارش خبر را می دهیم که چگونه می‌توانید با استفاده درست و به‌جای آن‌ها، خبر قابل قبولی بنویسید. در این مقاله شما با ساختار خبرها و سبک‌های نگارشی مختلف آشنا می‌شوید، با بررسی مفاهیم خبرنویسی یاد می‌گیرید که چگونه متن خبر را آغاز کنید تا بتوانید مخاطب را وادار به خواندن آن کنید و چگونه آن را به پایان برسانید که تاثیرگذار باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اجرایی پیشین تیم فوتبال استقلال به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان اقتصادی ایرانی معتقدند ترکیه می‌تواند پل ارتباطی ایران با اروپا باشد و در این زمینه باید گام‌های برای بهبود مناسبات میان دو طرف برقرار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی عصر چهارشنبه 28 شهریور 1403 در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل تسنن سراسر کشور با اشاره به یکی از وصایای منقول از امیر المومنین در نهج البلاغه اظهار کرد: ایشان مسلمانان را به پیوند خوردن با هم، بذل و بخشش و پشت نکردن به هم توصیه می‌کنند. افراد جامعه اسلامی باید مراقب باشد که به هم پشت نکنند و موضوعی...

خبرگزاری مهر

با اعلام باشگاه نساجی، فرهاد کوچک زاده به عنوان مربی تیم فوتبال نساجی و نصرالله خواجه گیری به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد.

خبرگزاری میزان

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا جدیدترین وضعیت محورهای شمالی کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) طرح تازه دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با اشاره به شعار «علی حب النبی» رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های شمالی کشور و ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مردم تهران امروز از ساعت 16:30 با تجمع جلوی درب سفارت لبنان در ایران با اهدای شاخه گل به شهدا و زخمی‌های حادثه تروریستی روز گذشته لبنان ابراز همدردی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: سرپرست شستا در انتهای دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی توافقنامه‌ای را امضاء کرده است که به قول خودش حدود 3 میلیارد دلار است! با چه مجوزی؟

وب‌گاه گسترش

انتقال پایتخت از تهران یک تصمیم اساسی و پیچیده است که نیازمند تحلیل‌های دقیق و برنامه‌ریزی جامع می‌باشد. مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد قانون‌گذاری باید با دقت به این موضوع پرداخته و تمامی جوانب آن را مد نظر قرار دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی را اعلام کرد.