چهارشنبه 4 مهر 1403

توافق با زیدان:/ بنزما در یک صورت به تیم ملی فرانسه باز می‌گردد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توافق با زیدان:/ بنزما در یک صورت به تیم ملی فرانسه باز می‌گردد

هنوز احتمال بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه در آینده وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آینده دیدیه دشان روی نیمکت تیم تیم ملی فرانسه هنوز در هاله ای از ابهام قرار داشته و در هفته های آینده مشخص می شود. بر اساس گفته خود این سرمربی، دیدیه دشان در ژانویه با رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه دیدار خواهد کرد و در آن جلسه تکلیف آینده نیمکت این تیم پرافتخار معلوم می شود. در صورت عدم توافق طرفین، به نظر می رسد زین الدین زیدان هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده خواهد گرفت. اما کریم بنزما که جام جهانی قطر را به دلیل مصدومیت در آستانه این مسابقات از دست داده بود، پس از شکست فرانسه در فینال، تصمیم گرفت با انتظار یک پست به دوران حرفه ای خود در ملی پایان دهد.

بنزما که اکنون به مرز آمادگی کامل بازگشته، پس از درگیری با دشان و عدم تمایل سرمربی فرانسه به ماندن این ستاره 35 ساله در اردو برای طی روند درمان، فرصت بازگشت به قطر و تماشای دیدار فینال از نزدیک را رد کرد. در واقع بنزما زمانی خداحافظی کرد که به این نتیجه رسید با توجه به اتفاقات اخیر، دیگر جایی در ترکیب این تیم در آینده نخواهد داشت.

اما فوت مرکاتو مدعی شد در صورتی زیدان جانشین دشان روی نیمکت فرانسه شود، بنزما تصمیم خود را عوض کرده و به بازگشت به اردوی فرانسه فکر خواهد کرد. زیدان رابطه بسیار خوبی با بنزما داشته و در دوران حضور در رئال مادرید به شدت به این مهاجم 35 ساله اعتماد داشت. البته افکار عمومی در حال حاضر در فرانسه با ادامه فعالیت دشان موافق بوده و احتمال ماندن این سرمربی در رختکن این تیم بیشتر از جدایی او خواهد بود.

توافق با زیدان:/ بنزما در یک صورت به تیم ملی فرانسه باز می‌گردد 2