شنبه 29 اردیبهشت 1403

توزیع 3700 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1401 سیستان و بلوچستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توزیع 3700 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1401 سیستان و بلوچستان

مهرداد عرب اول گفت: حدود 3 هزار و 700 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1401 در جلسه در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان توزیع شد‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مهرداد عرب اول؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مبنای توزیع اعتبارات ابتدا خروجی سند آمایش استان بود که در جلسات گذشته هم بر آن تاکید شده بود و باید توجه ویژه به خروجی این سند شود‌.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید دولت بر رشد اقتصادی هشت درصد، اضافه کرد: می بایست این مهم در استان محقق شود، بنابراین در توزیع اعتبارات سعی کردیم تحقق رشد هشت درصدی را در سطح شهرستان ها با تامین اعتبار برای پروژه های موثر در چهار بخش کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات کار را دنبال کنیم. عرب اول با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های نیمه تمام به عنوان اولویت یک تامین اعتبار در استان، ادامه داد: پروژه هایی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در اولویت قرار گرفته، با این امید و انتظار که تا پایان امسال یا سال مالی 1401 به بهره برداری برسد. به گفته وی، از محل اعتبارات سال 1400 بخشی از تخصیص ها هنوز توسط برخی دستگاه ها جذب نشده بود، در این جلسه اسامی دستگاه ها و میزان مانده اعتبارشان اعلام شد، آخرین فرصتی که به آن ها داده شده تا 31 خرداد است که اگر چنانچه دستگاهی قادر به جذب اعتبارات تملک نباشد، این اعتبار برای دستگاه هایی که وضعیت جذب مطلوب تری دارند، جا به جا شود. انتهای پیام /