شنبه 5 آبان 1403

توصیه اوبامیانگ به مدیران بارسلونا / من کلوپ و بارسا را می‌شناسم، آنها باید به هم برسند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توصیه اوبامیانگ به مدیران بارسلونا / من کلوپ و بارسا را می‌شناسم، آنها باید به هم برسند!

پی یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق بارسا، به مدیران این تیم پیشنهاد داد بدون فکر کردن به گزینه‌ای دیگر یورگن کلوپ را به عنوان جانشین ژاوی به خدمت بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بازار گمانه‌زنی درباره سرمربی فصل آینده بارسلونا، از زمانی که ژاوی اعلام کرد در پایان فصل با بارسا خداحافظی خواهد کرد، داغ شده است یکی از ستاره‌های سابق بارسا می‌گوید بهترین گزینه کسی نیست جز یورگن کلوپ.

پی‌یر امریک اوبامیانگ هم سابقه بازی با پیراهن بارسا را دارد و هم شاگرد یورگن کلوپ بوده است. او با توجه به شناختی که هم از بارسلونا و هم از مربی آلمانی دارد کلوپ را برای تیم کاتالان یک مربی ایده‌آل می‌داند.

اوبامیانگ که علاوه بر بارسلونا سابقه بازی در آرسنال و چلسی را هم دارد و هم‌اکنون در مارسی بازی می‌کند گفت:" کلوپ به شما همه چیز می‌دهد؛ انرژی، مربی‌گری در بالاترین سطح، و عطش برای فتح جام و موفقیت. اگر بارسلونا کوچکترین فرصتی برای استخدام یورگن داشته باشد به هیچ وجه نباید تعلل کند. او بهترین گزینه است. من در زمانی که در دورتموند بودم با کلوپ خیلی راحت بودم. اگر کلوپ به بارسا بیاید عالی می‌شود".

بعد از فصل گذشته که ژاوی در اولین فصل نشستن روی نیمکت بارسا موفق شد قهرمانی لالیگا و سوپرجام را برای این تیم به دست بیاورد در فصل جاری افول بلوگرانا و کسب چند نتیجه ضعیف باعث شد او در یک نشست خبری اعلام کند که در پایان فصل جدا خواهد شد.