یک‌شنبه 27 خرداد 1403

توصیه ستاره بارسا به مدیران برای انتخاب مربی جدید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توصیه ستاره بارسا به مدیران برای انتخاب مربی جدید

مدیران بارسلونا برای انتخاب هانسی فلیک با ایلکای گوندوگان مشورت کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که اگر بارسلونا هفته آینده با ژاوی هرناندز قطع همکاری کند، هانسی فلیک را به‌عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب می‌کند.

در حالی‌که فلیک در زمان مربی‌گری در بایرن مونیخ، بارسلونا را در راه رسیدن به سه‌گانه نابود کرد، اما او برخلاف شناخته‌شده بودنش در فوتبال آلمان، در اسپانیا فردی ناشناخته است.

فلیک در سپتامبر سال گذشته و پس از حدود 18 ماه از هدایت آلمان برکنار شد. این بدان معناست که فلیک نه‌تنها دوباره با رابرت لواندوفسکی از دوران حضور در بایرن در یک تیم خواهد بود، بلکه مجددا ایلکای گوندوگان و مارک آندره تراشتگن را هم در تیمش خواهد داشت.

طبق گزارش کوپه، مدیران بارسلونا با چندین بازیکن در مورد هانسی فلیک مشورت کرده‌اند. یکی از آنها ایلکای گوندوغان است. او در مورد فلیک گفته که او فرد بسیار خوبی است و برخلاف تصویری که از او در رسانه‌ها منعکس شده، فردی ملایم است و به اندازه توخل سخت‌گیر و پرتوقع نیست.

اینکه این موضوع از دید مدیران بارسا مثبت است یا منفی، جالب خواهد بود اما نکته مهم‌تر این است که آنها تصمیم‌شان را گرفته‌اند و در صورت به توافق رسیدن برای اخراج ژاوی، هانسی فلیک را به‌عنوان سرمربی انتخاب خواهند کرد.

توصیه ستاره بارسا به مدیران برای انتخاب مربی جدید 2