دوشنبه 11 تیر 1403

توضیحات ریندرز درباره درگیری رختکن هلند / هلندی‌ها به هم بد و بیراه گفتند ولی صلح برقرار است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توضیحات ریندرز درباره درگیری رختکن هلند / هلندی‌ها به هم بد و بیراه گفتند ولی صلح برقرار است!

تایجانی ریندرز گفت بعد از صحبتهای تند و تیزی که بازیکنان هلند در اردو با هم داشتند حالا جو تیم ملی این کشور کاملا آرام و مثبت است.

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3-2 مقابل اتریش در بازی سوم مرحله گروهی باعث شد جو هلند به هم بریزد. تنش در جمع نارنجی‌ها به حدی بالا رفته بود که به نظر می‌رسید کار تیم رونالد کومان در این تورنمنت تمام شده است.

اما تایجانی ریندرز، ستاره هلند، امروز به رسانه‌ها اطلاع داد که تنش کاملا به پایان رسیده و هلندی‌ها موفق شدند کار را جمع کنند. ریندرز گفت این اتفاق خود به خود نیفتاده بلکه بعد از یک بحث تند و تیز داخلی همه مسائل بین بازیکنان حل و فصل شده و حالا آرامش بر اردوی نارنجی‌ها حکمفرما است.

تیم ملی هلند سه‌شنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف رومانی می‌رود و هافبک ملی‌پوش هلندی که در میلان بازی می‌کند می‌گوید تیم ملی کشورش برای این بازی کاملا آماده است.

ریندرز صحبتهای قبلی کاپیتان هلند، فن‌دایک، را تایید کرد و گفت:" بله کاپیتان درست گفت که ما در رختکن بحث داشتیم. من این را هم اضافه می‌کنم که بحث خیلی تند و تیزی بود با کلمات سنگین. ولی این لازم بود. ما بحث‌ها را کردیم و به توافق رسیدیم و حالا جو مثبتی بر رختکن حاکم شده و آرامش کامل حکمفرما است".

این ستاره تیم ملی هلند در ادامه گفت:" دیگر به بازی با اتریش فکر نکنید. هلند الان در مسیر صحیح قرار گرفته و همه بازیکنان متحد هستند و یک جور فکر می‌کنند. در اینکه ما در مرحله حذفی هستیم و باخت یعنی به خانه برگشتن که شکی نداریم. ولی بدانید که هلند پیروز می‌شود و پیروزی‌ها ادامه‌دار خواهد بود".

توضیحات ریندرز درباره درگیری رختکن هلند / هلندی‌ها به هم بد و بیراه گفتند ولی صلح برقرار است! 2
توضیحات ریندرز درباره درگیری رختکن هلند / هلندی‌ها به هم بد و بیراه گفتند ولی صلح برقرار است! 3