چهارشنبه 11 مهر 1403

توضیح مارسکا درباره خط زدن پالمر از لیست چلسی / کول پالمر گناه دارد، بگذار کمی استراحت کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توضیح مارسکا درباره خط زدن پالمر از لیست چلسی / کول پالمر گناه دارد، بگذار کمی استراحت کند!

انزو مارسکا سرمربی چلسی در آستانه دیدار تیمش با خنت در لیگ کنفرانس اروپا درباره علت خط زدن نام کول پالمر از لیست چلسی توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از فردا شب لیگ کنفرانس اروپا را با بازی مقابل خنت بلژیک در استمفوردبریج آغاز می‌کند. در آستانه این مسابقه وقتی انزو مارسکا نام ستاره اصلی‌اش کول پالمر را از لیست بازیکنان چلسی خط زد همه را شگفت‌زده کرد.

پالمر در این فصل تقریبا در تمام بازی‌های چلسی در زمین حضور داشته و یکی از بهترین مهره‌های انزو مارسکا بوده است. سرمربی چلسی در مقابل سوال‌های متعدد خبرنگاران در نشست خبری توضیح داد که علت غیبت پالمر چه بوده است.

مارسکا گفت: "ما بعضی بازی‌ها را بدون کول پالمر انجام دادیم. در این هیچ شکی نیست که کول برای ما یک ستاره ویژه است که در موقعیت‌های حساس همیشه به او نیاز داریم. ولی در عین حال فراموش نکنید که باید از بعضی بازیکن‌ها محافظت کنیم. آنها به این محافظت نیاز دارند. حتما دلیلی دارد که من به این نتیجه رسیدم که از کول پالمر باید محافظت شود".

چلسی می‌داند که در ماه ژانویه و بعد از پایان فاز اولیه لیگ کنفرانس بار دیگر فرصت تغییر در فهرست بازیکنانش را دارد. مارسکا در آن زمان اگر به مرحله حذفی صعود کرده باشد می‌تواند پالمر را به لیست برگرداند.

از سرمربی چلسی در این نشست درباره عملکرد ضعیف مودریک پرسیده شد. او در پاسخ گفت: "به مودریک چند بازی فرصت دادم. همه بازیکن‌ها می‌خواهند همیشه در زمین باشند. باشگاه مودریک را به عنوان یک ستاره جذب کرده و طبیعتا این شرایط فعلی باب میل او نیست. ولی شک ندارم وضعیت تا پایان فصل برای میخایلو تغییر خواهد کرد".

خبرنگار دیگری از مارسکا در این باره پرسید که آیا وابستگی تمام‌عیار چلسی به پالمر به ضرر تیم نخواهد بود؟ سرمربی آبی‌های لندن گفت: "همینطور که گفتم ما بدون او هم چند بازی انجام دادیم و خیلی خوب بودیم. قرار نیست پالمر را همیشه داشته باشیم ولی او ستاره بزرگی است که مثل بقیه بازیکن‌ها به تیم کمک خواهد کرد".

توضیح مارسکا درباره خط زدن پالمر از لیست چلسی / کول پالمر گناه دارد، بگذار کمی استراحت کند! 2
توضیح مارسکا درباره خط زدن پالمر از لیست چلسی / کول پالمر گناه دارد، بگذار کمی استراحت کند! 3