دوشنبه 16 مهر 1403

توطئه شاباک برای ایجاد هرج و مرج در نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
توطئه شاباک برای ایجاد هرج و مرج در نوار غزه

اقتصادنیوز: دستگاه‌های امنیتی مقاومت در نوار غزه، توطئه سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) را کشف کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک منبع امنیتی در مقاومت فلسطین اعلام کرد که این توطئه قرار بود توسط گروهی از مزدوران در فضای مجازی اجرا شود و جامعه فلسطینی در نوار غزه را در آستانه سالروز عملیات «طوفان الاقصی» با هرج و مرج روبرو کند.

این منبع امنیتی، افزود: پس از رصد و پیگیری دقیق شماری از صفحات مجازی توسط کارشناسان و متخصصان فنی، گروهی از مزدوران فعال در فضای مجازی کشف و برخی از آنها دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: هدف این افراد که مبالغ هنگفتی از سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دریافت کرده بودند، تحریک مردم علیه مقاومت و ایجاد هرج و مرج در نوار غزه و تبرئه رژیم صهیونیستی از جنایت‌های غیرانسانی انجام شده در نوار غزه بود.

براساس این گزارش، شماری از این مزدوران پس از دستگیری، به ایجاد مجموعه‌ای از صفحات و حساب‌های کاربری صوری در فضای مجازی به دستور شاباک اعتراف و ماموریت خود را خدشه دار کردن چهره مقاومت، تطهیر چهره اشغالگران و تحریک مردم به تظاهرات علیه مقاومت اعلام کردند.

خبر مرتبط آمار شهدا و خسارات یک سال جنگ اسرائیل با غزه

اقتصادنیوز: در حالی که جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه فردا دوشنبه، هفت اکتبر یک سال را پشت سر گذاشته و وارد دومین سال خود می‌شود، ارتش این رژیم به حملات خشونت آمیز هوایی و زمینی خود با هدف قرار دادن منازل مسکونی و تجمعات فلسطینی‌ها بدون هشدار قبلی در مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و این حملات خسارات جانی و مادی قابل توجهی را به دنبال دارد.

این مزدوران به دریافت مبالغ هنگفتی از شاباک برای ایجاد صفحات مجازی و همچنین توزیع این مبالغ میان قشر گسترده‌ای از فلسطینیان اعتراف کردند.

دامنه فعالیت این افراد از تاثیرگذاری بر ساکنان نوار غزه فراتر رفته بود و دشمن صهیونیستی اطلاعات نیروها و فرماندهان مقاومت در کرانه باختری را نیز به این افراد داده بود تا به ترور مجازی مبارزان فلسطینی و خدشه دار کردن چهره آن‌ها بپردازند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
توطئه شاباک برای ایجاد هرج و مرج در نوار غزه 2