پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت با بیان این که باید صنعت خودرو را از قیمت گذاری دستوری نجات داده و از آن حمایت کنیم گفت: 900 هزار نفر در این صنعت مشغول کار هستند که سهم 12 درصدی در ارزش افزوده کشور دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت با بیان اینکه باید صنعت خودرو را از قیمت گذاری دستوری نجات دهیم، گفت: 3 هزار ایستگاه جدید شارژ خودروهای برقی تا پایان امسال ساخته خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بازار خودروی ایران یک بازار دلاری است و نوسانات قیمت دلار همواره این بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مشکلات بازار خودرو ناشی از کمبود عرضه نیست که با افزایش عرضه حل شود. بلکه چالش‌ها از سوی تقاضا برمی‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس خودرو، گفت: آنچه به افزایش قیمت‌ها در بازار خودروی ایران انجامیده این است که 70 درصد متقاضیان خودرو در کشور ما را دلالان تشکیل می‌دهند. یک کارشناس خودرو، گفت: آنچه به افزایش قیمت‌ها در بازار خودروی ایران انجامیده این است که 70 درصد متقاضیان خودرو در کشور ما را دلالان تشکیل می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین، مرتضوی مصطفوی در واکنش به اظهارات وزیر صمت مبنی بر افزایش قابل‌توجه عرضه...

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس خودرو در واکنش به اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر افزایش قابل‌توجه عرضه خودرو و کاهش قیمت آن در آینده نزدیک، اظهار داشت: افزایش تولید خودرو زمانی به کاهش قیمت آن منجر خواهد شد که چند شرط مهم فراهم باشد. بازار خودرو باید از ساختار رقابتی برخوردار باشد و انحصاری نباشد. قیمت خودرو نباید تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز قرار گیرد. نحوه عرضه خودرو نباید مبتنی بر شانس و قرعه‌کشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس خودرو در واکنش به اظهارات وزیر صمت مبنی بر افزایش قابل‌توجه عرضه خودرو و کاهش قیمت آن در آینده نزدیک گفت: افزایش تولید وقتی به کاهش قیمت منتهی می‌شود که بازار خودرو انحصاری نباشد، از نوسان قیمت دلار تاثیر نپذیرد، نحوه عرضه خودرو مبتنی بر شانس و قرعه‌کشی نباشد و اقتصاد کلان کشور ثبات داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش، به بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ 14 تیر می پردازیم.

وب‌گاه گسترش

در شرایطی که فعالان بازار سرمایه در حال آماده‌سازی برای انتشار گزارش فصلی اولین سال شرکت‌ها در سال 1403 هستند، گزارش آماری جدیدترین تحقیقات مرکز پژوهشی مجلس، یک چشم انداز امیدوارکننده را برای فعالان بورس ارائه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تا 31 خردادماه، 118 هزار و 338 دستگاه خودرو تولید کرده و همچنین موفق شده متوسط تولید روزانه خود را به بیش از 2 هزار دستگاه برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت: مردم برای خرید خودرو عجله نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات کدال مربوط به خرداد 1403 منتشر شد تا مشخص شود شرکت های خودروساز در فصل بهار چگونه عمل کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که فعالان بازار سرمایه خود را برای انتشار نخستین گزارش فصلی شرکت‌ها از عملکرد سال 1403 آماده می‌کنند، تازه‌ترین گزارش آماری مرکز پژوهش‌های مجلس چشم اندازی به نسبت امیدوارکننده را پیش روی فعالان بورس قرار داد.

وب‌گاه گسترش

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو نامزد نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری هستند که به مرحله دوم راه یافته‌اند. هر دو نامزد در مورد بازار خودرو اظهارات متعددی داشته‌اند که احتمال دارد با قبولی آنها، وضعیت کنونی بازار دستخوش تغییراتی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمانی که معاون اروپا و امریکا بودم در مسکو مشتری سمند داشتیم. سفیر ما در آنجا می‌گفت افرادی را داریم که 6 ماه در صف خرید سمند هستند، علاوه بر این در ونزوئلا بازار خوبی داشته باشیم.