پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در آخرین نشست خود با تعویق اجرای استاندارد خودروهای تجاری تا پایان سال و سواری تا پایان شهریور ماه، برای آخرین بار، موافقت کرد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به آنچه که در میز اقتصادی مطرح و مورد بحث قرار گرفت، راه های فروش خودروسازان داخای و مونتاژی در ایران دارای مشکلات و ضعف های بسیار است که نمی توانند خودرو را به دست مصرف کنندگان واقعی برسانند، در نتیجیه این دلالان سرنوشت خودروسازان و مصرف کنندگان را تعیین می کنند. باید با حذف رانت در قرعه کشی ها خودروهای ثبت نامی را بهتوان بدست مصرف کننده واقعی نیز رساند.

وب‌گاه الف

طی 5 ماه نخست امسال 360 هزار و 179 دستگاه خودروی سواری تولید و 339 هزار و 542 دستگاه فروخته شده؛ بنابراین تولید و فروش خودرو نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متاسفانه تولید خودروهای سی ان جی کاهش یافته است این خودروها کاهش یافته است و تعمیرات این خودروها 12_ 13 میلیون تومان هزینه دارد که دارنده خودرو توان پرداخت آن را ندارد در نتیجه به سمت سی‌ان‌جی نمی‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متاسفانه تولید خودروهای سی ان جی کاهش یافته است این خودروها کاهش یافته است و تعمیرات این خودروها 12_ 13 میلیون تومان هزینه دارد که دارنده خودرو توان پرداخت آن را ندارد در نتیجه به سمت سی‌ان‌جی نمی‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

طی 5 ماه نخست امسال 360 هزار و 179 دستگاه خودروی سواری تولید و 339 هزار و 542 دستگاه فروخته شده؛ بنابراین تولید و فروش خودرو نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه فرارو

تغییر قیمت یک کالا مانند بنزین در ایران اثرات بسیار گسترده‌ای در جنبه‌های مختلف دارد. از جمله در زمینه اقتصادی باید توجه کرد که اثرات این تغییر قیمت، بسیار گسترده ات و بدون مطالعه دقیق این‌ها و اثبات منافع آن نمی‌توان این اقدام را توجیه کرد. می‌توان از جمله اثرات آن را چنین برشمرد. این افزایش در وهله نخست بر بودجه و هزینه‌های خانوار اثر شدیدی دارد. اثرات آن بر درآمد و هزینه‌های رانندگان...

وب‌گاه گسترش

کاکایی بیان کرد:؟ به دولیل ایران خودرو در این مقطع دست به این عمل زده و این طرح فروش را راه اندازی کرده است. دلیل اول اینکه تولید خودرو به سختی انجام می شود. و به دلیل کمبود نقدینگی شاید اصلا تولید متوقف هم می شد. دومین دلیلی که می توان برای آن گفت این است که تا وزیر جدید وارد میدان شود و دست به عمل بزند حداقل 2 تا 3 ماه این پروسه به طول می انجامد. پس در حقیقت صحبت از مرگ و زندگی تولید...

خبرگزاری تسنیم

تولید آزمایشی خودرو P90 در شرکت پارس‌خودرو آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز نوآوری حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد واردات خودرو و خدمات پس از فروش توضیح داد که متأسفانه در برخی موارد به دلیل شتاب‌زدگی سیاست‌گذاران در واردات خودرو، از این قاعده غفلت می‌شود. در حالی که قبل از واردات، باید خدمات پس از فروش در داخل کشور مستقر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت، آغاز انتقاد از صنعت خودرو در دولت چهاردهم بود. صنعتی که برای تمام دولتها حاشیه ساز بوده و حتی نحوه عملکرد مدیران خودروسازی منجر به استیضاح و برکناری برخی از وزرای دولتهای قبل شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ سابقه خودروسازی در ایران به نیم قرن می‌رسد، حال آنکه این صنعت نه جایگاهی در میان خودروسازان جهانی دارد و نه توانسته رضایت شهروندان ایرانی را کسب کند. از سوی دیگر خودروسازی کشورمان با نیم قرن فعالیت، حالا به موتور رشد زیان تبدیل شده؛ به‌طوری‌که طبق آمار بهاری امسال، زیان انباشته خودرو به 250همت رسیده است. اگرچه خودروسازی ایران در چهار دهه گذشته با صنعت خودروی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز نوآوری حمل و نقل وزارت صمت با اشاره به نادیده گرفتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری در بحث واردات خودرو گفت: متاسفانه بعضی وقت ها به دلیل عجله ای که سیاست گذار برای واردات خودرو دارد از این قاعده غفلت می کند.