پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان اقتصادی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری، حل مساله سکونت در چهار سال آینده را یکی از اولویتهای رییس جمهور آینده ارزیابی کرده و در مورد مساله خودرو نیز بر اجرای قانون و واردات خودروهای کارکرده تاکید دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که 14 ماه از آخرین اصلاح رسمی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی می‌گذرد، سه خودروساز بزرگ کشور در گزارشی به بورس، خبر از اوج گیری زیان خود دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمسیون صنایع مجلس معتقد است: از سال 1400 با افزایش تولید مواجه بودیم و واردات هم افزایش داشته اما هنوز هم کمبود داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر صبح امروز یکشنبه در ادامه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دولت سیزدهم، با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستور آغاز بهره‌برداری رسمی از 26 طرح بزرگ صنعتی و تولیدی را در 10 استان کشور، صادر کرد. این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 60 هزار و 706 میلیارد تومان اجرا شده‌اند و با بهره‌برداری از آن‌ها 5 هزار و 563 فرصت شغلی مستقیم و پایدار ایجاد شده...

وب‌گاه گسترش

جواد اوجی اعلام کرده است که تولید بنزین به 18 میلیون لیتر رسیده است اما این ادعا از سوی کارشناسان رد شده است.

وب‌گاه گسترش

وفادار ینگجه، کارشناس ارشد صنعت خودرو، معتقد است که سه چالش اصلی در صنعت خودروی ایران عبارتند از: خصوصی‌سازی، بهبود کیفیت و اصلاح قیمت‌گذاری دستوری. او بر این باور است که دولت چهاردهم باید این چالش‌ها را بر اساس برنامه‌ریزی مناسب حل و فصل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صورت های مالی خودروسازان مربوط به سال گذشته نهایی شد تا مشخص شود زیان مالی آنها چه وضعیتی دارد.

وب‌گاه گسترش

نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران در چند روز اخیر در حال برگزاری است. مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در این نمایشگاه به چند پرسش خودرویی تجارت‌نیوز پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مشکلات صنعت خودرو ناگهانی و یک شبه به وجود نیامده اند، گفت: طی سه سال اخیر دولت توانست با رشد متوسط 15 درصد، تولید خودروی سواری در سال 1402 را به 1132 هزار دستگاه برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس اعلام کرد: با توجه به عدم رعایت برخی از استانداردهای 85 گانه خودرو و ضمن بررسی تمام شماره شاسی‌های موجود در انبار ایران خودرو فارس و محصولات در حال تکمیل بر روی خط تولید، پایان تولید انواع خودرو پژو پارس اعلام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس گزارش معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، تولید صنعت خودرو و ساخت قطعات در اردیبهشت ماه امسال، به میزان 106 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، تولید صنعت خودرو و ساخت قطعات در اردیبهشت ماه امسال، به میزان 106 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بر اساس گزارش معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، تولید صنعت خودرو و ساخت قطعات در اردیبهشت 1403، به میزان 106 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

طی بازه زمانی آبان ماه سال گذشته تا خرداد امسال، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دو اظهارنظر به مردم توصیه کرده است که برای خرید خودرو عجله نکنند، با وعده بهبود بازار خودرو.