یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در پاسخ به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو نوشت: در تصادفات شاهد هستیم چگونه خودروها به قوطی کنسرو تبدیل می‌شوند! و یا بعضاً دچار حریق، انفجار و آتش سوزی می شوند و سرنشینان آن مجال فرار هم پیدا نمی کنند. آیا این خودروها شایسته مردم و کشور ما هستند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با انتشار متن جوابیه ای به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در تصادفات شاهد هستیم چگونه خودروها به قوطی کنسرو تبدیل می‌شوند! و یا بعضاً دچار حریق، انفجار و آتش سوزی می شوند و سرنشینان آن مجال فرار هم پیدا نمی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: رفع ایرادات شاهین باعث شد امسال مردم از این خودرو استقبال کنند این در حالی است که سال گذشته ماهی 80 میلیارد تومان انصراف شاهین داشتم اما امسال یک مورد هم نداریم این موضوع نشان می دهد مردم ارتقاء کیفیت را متوجه می شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سایپا گفت: مهمترین نهاده تولید هر خودرو فولاد، پتروشیمی و ارز است، در سه سال اخیر قیمت فولاد 700 درصد، پتروشیمی 800 درصد و ارز 1000 درصد رشد کرده، چطور انتظار داریم قیمت خودرو ثابت بماند؟

خبرگزاری دانا

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در واکنش به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو جوابیه صادر کردو گفت:24 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی سهم خودروهای ناایمن است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ در روز‌های گذشته آلودگی هوا در کشور به یک بحران انسانی تبدیل شده است و بنظر می‌رسد که خودرو‌های فرسوده نقش محوری در این تراژدی دارند. به گفته رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، مهمترین علت افزایش آلودگی هوا اجرا نشدن قانون هوای پاک و به خصوص تردد خودرو‌های فرسوده است. بنابر آمار وی، حدود 45 درصد خودرو‌های موجود در کشور فرسوده و از رده خارج...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان افزود، جمهوری اسلامی ایران شدیدا نگران به خطر افتادن جان مردم علی الخصوص مسلمانان، اقلیتها و مهاجرین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه نخست وزیر عراق تمایل و پیشنهادی مبنی بر اینکه گفت گوهای ایران و مصر در سطوح امنیتی و سیاسی آغاز شود، گفت: من از این ایده نخست وزیر عراق استقبال کردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: پس از آنکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای به اظهارات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره واردات خودرو واکنش نشان داد، پلیس راهور بار دیگر به این اطلاعیه نیز واکنش نشان داده و توضیحاتی را در این خصوص صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه پلیس در واکنش به اطلاعیه وزارت صمت درباره واردات خودرو آمده: اظهارات مسئولان وزارت صمت از جمله وزیر محترم، سخنگوی آن وزارتخانه و برخی از نمایندگان و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو باعث ایجاد نگرانی شد که گویا با طرح ورود خودروی اقتصادی ازجمله کشورهای هند و چین مسئله ایمنی و کیفیت محوریت خود را از دست داده است.