یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در مدت مشابه سال گذشته 743 هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده بود. بیشترین تولید انجام شده در این مدت مربوط به دسته خودرو‌های سواری با 760 هزار دستگاه بود که 86.7 درصد از مجموع تولیدات را تشکیل می‌دهد. این میزان تولید در مقایسه با 9 ماهه سال 1400 رشد 13 درصدی داشته است. در دسته وانت، خودروسازان داخلی با ثبت رشد 51 درصدی، 89 هزار دستگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 876 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه و رشد 18 درصدی آن در هم‌سنجی با پارسال است.

وب‌گاه عصر ایران

حسین زاده: اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید تا ببینید چقدر در مسئولیت خود باقی می‌مانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: پراید 20 میلیونی به 250 میلیون رسیده است و اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید، تولید خودرو را به سپاه دهید.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: پراید 20 میلیونی به 250 میلیون رسیده است و اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید، تولید خودرو را به سپاه دهید.

وب‌گاه گسترش

کمبود انرژی و نگرانی‌های مربوط به تامین انرژی، ادامه شیوع کرونا، تنش میان روسیه و اوکراین، تشدید رقابت میان چین و امریکا و تلاش جامعه صنعتی جهان برای تامین کالاهای واسطه‌ای از مهم‌ترین مواردی به شمار می‌روند که صنعت جهان را در سال 2022 تحت‌تاثیر قرار داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آذر ماه امسال رکورد ماهانه تولید خودرو در پنج سال اخیر شکسته و نزدیک به 127‌هزار دستگاه خودرو در یک ماه توسط خودروسازان تولید شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر تاثیر اقدامات ایران خودرو در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تاکید کرد و گفت: صنعت خودروسازی در دنیا از صنایع استراتژیک و مهم ترین صنایع در ایجاد اشتغال است و می تواند سهم زیادی از اشتغال زایی در کشور را به خود اختصاص دهد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه خودرو در بازار آزاد قیمت‌سازی می‌شود، گفت: متقاضیان خرید خودرو از طریق بورس کالا اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از مراجعه مرد 48 ساله‌ای به کلانتری مبنی‌بر اینکه برادرش را در منزل شخصی به قتل رسانده، رسیدگی به موضوع در دستور کار فرمانده انتظامی کرمانشاه قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر تخصصی صنایع خودروی وزارت صمت گفت: صنعت خودروی ما لوکوموتیو سایر صنایع است، اتفاقی که در صنعت خودرو می‌افتد، در سایر صنایع بسیار موثر است.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به وعده اخیر وزیر صنعت که اگر دلار پایین بیاید، قیمت خودرو نیز کاهش پیدا می‌کند، این سوال و ابهام مطرح است که در صورتی که با سیاست‌های جدید بانک مرکزی، قیمت‌ها در بازار ارز نزولی شود، آیا خودرو به قیمت‌های قبلی باز خواهد گشت؟

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان این که مشکل کاهش ارزش پول ملی از ارزفروش شدن دولت‌ها و دادن نقش مبادله‌ای به دلار و طلا طی 50 سال گذشته نشات می‌گیرد گفت: تنها راه بازگشت اعتبار به ریال باز پس‌گیری این امتیاز از دلار و طلا با اجرای مالیات عایدی سرمایه است.