یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت با اعلام اینکه امسال سه محصول از رده تولید خارج شد و سال بعد نیز چند محصول دیگر خارج می‌شود، گفت: امسال و سال بعد 12 محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صنعت عنوان کرد: دولت در شهریور ماه آئین نامه واردات خودرو را مصوب کرد. یک‌سری ایراد را مجلس به آن وارد کرد. نهایتا سوم آبان ماه آئین نامه نهایی شد. همین روزها است که نخستین گروه خودروهای وارداتی وارد گمرک شوند. ما برنامه عرضه گسترده خودروهای وارداتی را پیش بینی کرده ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صمت گفت: بهترین راه ایجاد اشتغال در کشور و به نوعی توزیع درآمد از طریق بخش صنعت است. همین طور آمار تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی بورسی در آبان ماه امسال 6.5 درصد در مقایسه با آبان سال گذشته بیشتر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت درباره علت گرانی خودرو گفت: وقتی قیمت دلار افزایش پیدا می کند قیمت خودرو نیز بالا می رود. اگر دلار نیز پایین بیاید قیمت خودرو نیز کاهش پیدا می کند. در سال‌های گذشته نیز دقیقا قیمت‌های بازار به همین منوال بالا و پایین رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه همدان گفت: چه تدبیری برای قشر متوسط جامعه دارید؟ کیفیت خودرو مربوط به امنیت جانی مردم است، با این وضعیت گرانی خودرو و با این کیفیتی که خودرو در جامعه ما دارد، یک تدبیر اساسی که قشر متوسط از او بهره مند شود نه فقط انسان هایی که مرفه هستند و واردات خودرو فقط منافع آنها را در خیلی از موارد می خواهد تامین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن انتقاد از شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی جامعه، بیان کرد: می‌گویند واردات خودرو قرار است آزاد شود، سوال دارم که این موضوع چه منافعی برای عموم مردم و قشر متوسط خواهد داشت؟

وب‌گاه عصر ایران

سیدرضا فاطمی امین: برآورد ما این است که با تولید زیادی که در حال انجام است و در ماه های آتی نیز افزایش پیدا خواهد کرد و با حجم گسترده ای که برای واردات پیش بینی شده است، بازار می تواند به تعادل برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که قیمت خودرو در یک ماه اخیر یکبار دیگر دچار جهش شده است اما وزیر صمت معتقد است که با عرضه خودرو در بورس کالا، افزایش تولید داخل و واردات، قیمت خودرو کاهش می یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی خطیبی در حاشیه جشن عبور از رکورد تولید کامل، با اعلام این‌که بیش از 460 هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری قابل عرضه به مشتریان در 9 ماهه امسال به تولید رسیده، گفت: تولید در ایران‌خودرو شتاب گرفته به گونه‌ای که در آذرماه موفق به تولید 63 هزار دستگاه خودرو در دو بخش سواری و تجاری شده‌ایم. وی با بیان این که در زمینه صدور سند خودرو در 9 ماهه امسال...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از 2500 دستگاه خودرو در این شرکت تولید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان هشدار می دهند لایحه ساماندهی صنعت خودرو با پولی کردن اسقاط خودرو باعث تشدید مشکلاتی مثل مصرف سوخت، آلودگی هوا و تلفات جاده‌ای می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت گفت: با واردات خودرو به کشور، عرضه افزایش می‌یابد و در نتیجه قیمت خودرو کاهش پیدا خواهد کرد.