یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری با خبرنگاران، پیش از سخنان خود با اشاره به ورود جبهه‌ی هوای سرد به کشورمان از مردم درخواست کرد: از 20 دی‌ماه تا اواسط بهمن جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را در بر می‌گیرد و می‌خواهیم با مدیریت تقاضای گاز کمک کنند تا اخلالی در روند گازرسانی پیش نیاید. وی در این نشست خبری گفت: یکی از مهم‌ترین...

وب‌گاه گسترش

به‌منظور پیش‌بینی وضعیت صنعت خودرو در کشور لازم است چالش‌های موجود در این صنعت، شناسایی و بررسی شوند، چراکه برآیند این بررسی تعیین می‌کند در نهایت صنعت خودرو مسیر کنونی را ادامه دهد یا در تلاش برای بهبود وضعیت خود، راه‌های دیگری را امتحان کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صنعت خودروسازی ایران جزو آن دسته از صنایعی است که همواره عملکرد مسئولان و تولیدات آن روح و روان مردم را به بازی گرفته تا جایی که اگر بستر واردات خودرو‌های خارجی ولو با کیفیت پایین‌تر از سایر خودرو‌های خارجی به کشور باز می‌شد مردم این خودرو‌ها را به خودرو‌های داخلی ترجیح می‌دادند و چه بسا صنعت خودروسازی رو به زوال می‌رفت؛ اما از آنجا که سیاست حاکمیت حمایت...

وب‌گاه فرارو

نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»

وب‌گاه فرارو

آلودگی این روز‌های هوای تهران، نگاه‌ها را به سمت منبع این آلودگی و آلاینده‌ها جلب کرده است. خودرو‌های فرسوده یکی از مقصران اصلی آلودگی هوای پایتخت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ خبرگزاری "سی جی تی اِن /CGTN" در گزارشی با اشاره به آغاز سال نوی میلادی (سال 2023)، به طور خاص به جایگاه مهم و محوری چین برای اقتصاد بین الملل در سال 2023 پرداخته و تاکید کرده که برخلاف جوسازی‌های تبلیغاتی قدرت‌های غربی، اوج گیری اقتصادی چین حامل پیامد‌های مثبت و قالب توجهی برای دیگر کشور‌های جهان به ویژه کشور‌های در حال توسعه نیز می‌باشد. سی جی تی اِن در گزارش...

وب‌گاه مشرق نیوز

عملکرد 16 ماهه دولت رئیسی در نگاه کلی می تواند تصویری شفاف از تلاش شبانه روزی دولت برای حل و فصل مشکلات جاری کشور نشان دهد.

وب‌گاه گسترش

ترمز افزایش قیمت خودرو پس از دو ماه کشیده شد و بازار روند نزولی را در پیش گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نبض قیمت خودرو در حالی در دست دلار است که این روز‌ها یکی از سوالات اصلی مردم این است که خودرو بخریم یا منتظر ارزانی آن بمانیم؟

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. به عقیده کارشناسان، هیچ‌یک از اقدامات وزارت صمت بر کاهش قیمت‌ها تاثیر نگذاشته است و تنها دلار است که نبض بازار را در دست دارد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق ادعای دولتمردان بانک‌های اطلاعاتی ما کامل است، پس شناسایی تعداد محدودی دلال و سفته‌باز بازار ارز، سکه و خودرو نباید کار سختی برای دولت باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سایپا در واکنش به فراخوانده شدن مدیران دو خودروساز بزرگ به سازمان بازرسی کل کشور گفت: قرعه کشی منتفی است و در بورس کالا می‌مانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: افزایش قیمت ثانیه‌ای و کیفیت پایین تولید خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس است.

خبرگزاری مهر

اراک - نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: افزایش قیمت ثانیه‌ای و کیفیت پایین تولید خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس است.