یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت گفت: با عرضه خودروهای وارداتی و ایجاد رقابت در بازار، به تدریج قیمت خودروهای تولید داخل و خودروهای کارکرده پایین خواهد آمد و کل بازار تنظیم خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور در جریان بازدید اخیر خود از وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید بر پایان انحصار در بخش خودرو، عنوان کرده صنعت و بازار خودرو به محل فضاسازی علیه دولت تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت با بیان اینکه رواج سوداگری خودرو را در بازار گران کرد، گفت: طی 6 ماه آینده 700 هزار خودروی داخلی و 200 هزار خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

12 یا 13 سالی می‌شود که «فربد زاوه» پای ثابت رسانه‌های خودرویی است؛ بخصوص طی چند سال اخیر کمتر گزارشی با محوریت قیمت و واردات و تولید خودرو بدون اظهارنظری از او روی خروجی رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهمین مقصد از جلسات نظارت ستادی در دستگاه‌های اجرایی کشور صبح امروز دوشنبه به وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت و ضمن بازدید از مرکز رصد و پایش این وزارتخانه و اطلاع از آخرین اقدامات و برنامه‌های وزارت صمت برای مدیریت تولید، تامین وتوزیع کالا، راهکارهای مهمی در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت این وزارتخانه ارایه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: نمایندگان مجلسی که حمایت ناصحیح از تولید خودرو داشتند و مخالف صددرصد واردات بودند، باعث و بانی شرایط امروز بازار هستند؛ اما الان سکوت کرده‌اند و پنهان شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: قیمت مصوب کارخانه‌ای و بخشنامه‌های فروش خودروسازان روی پایگاه‌های اطلاع رسانی آنها موجود بوده و به راحتی با قیمت ابتدای سال قابل مقایسه است که افزایشی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هایما P6 در واقع بر اساس نسل دوم هایما اس 5 توسعه پیدا کرده و به نوعی می‌توان آن را نسخه هیبرید همین نسل دانست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امید قالیباف در حساب توییتر خود نوشت: قیمت خودرو متاثر از نرخ ارز در بازار (نه در کارخانه) افزایش یافته اما چقدر؟ معتقدم با معاملات صوری قیمت‌سازی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

معاون دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه مردم برای حفظ ارزش پول خود در حوزه خودرو سرمایه گذاری می‌کنند، گفت: با توجه به افزایش تولید ماهانه خودرو، ایران دهمین خودروساز دنیا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبر داد.