یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی وزارت صنعت درمورد علت افزایش قیمت خودرو در بازار اطلاعاتی ارائه داده است. وزارت صنعت مدعی شد که یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار حجوم دلالان به بازار خودرو است. برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: وزارت صنعت مدعی شد هجوم دلالان به بازار خودرو به سبب قیمت گذاری دستوری در محصولات خودروسازان داخلی و تفاوت ایجاد شده در بازار و رونق سوداگری یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو به شمار می آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت صمت اعلام کرد: تبدیل خودرو به کالای سرمایه‌ای، در شرایط ناشی از متغیرهای کلان اقتصادی کشور و شرایط تورمی و هجوم دلالان به این بازار به سبب قیمت‌گذاری دستوری در محصولات خودروسازان داخلی و تفاوت ایجاد شده در بازار و رونق سوداگری را از عوامل افزایش قیمت خودرو قلمداد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت صمت گفت: با تدابیر همه‌جانبه وزارتخانه از جمله تسهیل واردات خودرو به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

وزارت صمت در گزارشی ضمن برشمردن 5 دلیلِ گرانی خودرو طی سالهای اخیر، اعلام کرد که با تدابیر همه‌جانبه وزارتخانه از جمله تسهیل واردات خودرو به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت صنعت مدعی شد هجوم دلالان به بازار خودرو به سبب قیمت گذاری دستوری در محصولات خودروسازان داخلی و تفاوت ایجاد شده در بازار و رونق سوداگری یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو به شمار می آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: سالانه با کاهش 5 درصد مصرف سوخت خودرو، میزان تولید CO کاهش می یابد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

وب‌گاه مشرق نیوز

صنعت و بازار خودروی کشور در چهار سال گذشته تلاطمات بسیاری را پشت سر گذاشته و بخش عمده این تلاطمات به‌صورت افزایش شدید قیمت خودرو در مقاطع مختلف زمانی پدیدار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای عالی استان‌ها مازوت سوزی در تهران را تکذیب کرد و گفت: با تمام این مشکلات تا جایی که امکان پذیر بوده گاز به عنوان جایگزین مازوت استفاده می‌شود که یک نمونه آن در کلانشهر تهران است که نیروگاه‌ها از مازوت استفاده نمی‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

س شورای عالی استان‌ها مازوت سوزی در تهران را تکذیب کرد و گفت: با تمام این مشکلات تا جایی که امکان پذیر بوده گاز به عنوان جایگزین مازوت استفاده می‌شود که یک نمونه آن در کلانشهر تهران است که نیروگاه‌ها از مازوت استفاده نمی‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سالانه 800 هزار خودرو وارد شهر می‌شود در حالی که خروجی حتی 10 درصد این رقم هم نیست، یعنی یک غول بزرگ متحرک آلودگی در شهر رها شده است.

وب‌گاه فرارو

رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در تهران نیروگاه‌ها به هیچ عنوان از مازوت استفاده نمی‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس شورای عالی استانها با اشاره به اینکه در فصل سرما کشور در مقابل دو گانه توقف صنایع و مازوت سوزی و آلودگی هوا قرار می‌گیرد، گفت: تلاش شهرداری‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف کاهش آلودگی هواست.