یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه برگزاری دوازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در پاسخ به سوالی درباره تأثیر گذاری مدیریت شهری در آلودگی هوا گفت: متأسفانه در تأمین برق با توجه به شدت مصرف با مشکلات متعددی روبه رو هستیم، اما در تهران نیروگاه‌ها به هیچ عنوان از مازوت استفاده نمی‌کنند. وی با بیان اینکه افزایش مصرف منجر به یک دوگانه...

وب‌گاه عصر ایران

وقتی از یک سو تولید خودرو باز گذاشته می‌شود و سالانه 800 هزار خودرو وارد شهر می‌شود در حالی که خروجی حتی 10 درصد این رقم هم نیست، یعنی یک غول بزرگ متحرک آلودگی در شهر رها شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در تهران نیروگاه‌ها به هیچ عنوان از مازوت استفاده نمی‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سروری گفت: تلاش شهرداری‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف کاهش آلودگی هواست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: بیش از 80 درصد سهم آلایندگی تهران به منابع آلاینده متحرک اختصاص دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع خودرو مسئله‌ای نیست که یک شبه قابل حل باشد لذا تمرکز بر افزایش تولید و ثبات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع خودرو مسئله‌ای نیست که یک شبه قابل حل باشد لذا تمرکز بر افزایش تولید و ثبات است.

وب‌گاه الف

طبق اعلام وزارت صمت تولید انواع خودرو در 8 ماه نخست امسال به 748 هزار دستگاه رسید که بالاترین رقم در 4 سال اخیر است. تولید خودرو در 8 ماه نخست امسال 15 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل، 20 درصد بیشتر از سال 1399 و 53 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 1398 بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یک سال دولت سیزدهم شاهد افزایش چشمگیر تولید خودرو با وجود تداوم تحریم‌ها بودیم که نشان می‌دهد دولت گذشته همتی برای رفع مشکلات صنعت خودرو نداشت و همچون سایر مسائل کشور مثل واکسن کرونا، صرفاً به دنبال بهانه‌جویی و اهرم قرار دادن مشکلات اقتصادی برای انجام مذاکرات بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گزارش وزارت صمت تولید خودرو و قطعات رکورددار رشد در بین صنایع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس افزایش ظرفیت تولید خودرو در کشور برای پوشش تقاضای موجود را ضروری دانست و یادآور شد: لازم است کارخانجات خودروسازی شیفت سوم خود را هم راه‌اندازی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صداوسیما نوشت: سفیر ایران در روسیه از گفتگوی دو کشور برای صادرات خودروهای ایرانی به روسیه خبر داد.