یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید؟ اگر اقتصاددانان درست پیش‌بینی کرده باشند، تا پایان سال قیمت خودرو مجددا با افزایش بیشتری همراه می‌شود، اما اگر ادعای دولت در رابطه با تورم درست باشد، تورم 40 درصدی تا پایان سال بیشتر نمی‌شود و روند بازار در همین نقطه متوقف می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با وجود اینکه راهکارهایی همچون واردات و عرضه در بورس کالا برای ایجاد تعادل در بازار خودرو مطرح می‌شود اما قیمت خودرو طی روزهای اخیر دوباره صعودی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوندا بیریز جدیدترین محصول هوندا برای بازار چین است که به تازگی تصاویر آن منتشر شده است. این کراس اوور برای رقابت با CR-V به بزرگ ترین بازار جهان می آید.

خبرگزاری مهر

در آبان‌ماه امسال شاخص تولید صنعت خودروسازی و قطعات و صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات نسبت به سال قبل 27.8 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانا

با هدف افزایش تعاملات همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و بانک پارسیان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در سایپا، در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا به بیان موضوعات همکاری و نحوه افزایش آن پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولید خودرو و قطعات رکورد دار رشد در بین صنایع شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید از پیش‌بینی خودرو برای جانبازان 70 درصد از محل واردات خودرو خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گزارش وزارت صمت، در هشت ماه از سال جاری رشد 10 درصدی در تولید خودروها محقق شد و تا 16 آذر امسال تحویل خودرو نسبت به سال گذشته با رشد بیش از 30 درصدی، نزدیک به 200 هزار دستگاه بیشتر شده است.

وب‌گاه گسترش

دوشنبه، 21 آذر نشست تخصصی «تبیین فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو؛ شناخت گلوگاه‌ها، بهبود فرآیندها و دستاوردهای اقتصادی» ازسوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در مرکز همایش‌های ساپکو برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فردای اقتصادنوشت: جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت درباره افزایش قیمت خودرو ازوزیر صمت سوال پرسید و گفت چرا خودروهای تولید داخل را 3 برابر قیمت آن به مردم می‌فروشیم. وزیر صمت: به ما فرصت اجرای برنامه دهید.

وب‌گاه گسترش

جنگ اوکراین باعث تحریم‌های شدید کشورهای غربی علیه روسیه شد و خودروسازان غربی نیز مجبور به ترک بازار خودروی این کشور شدند. حالا خبر می‌رسد چینی‌ها از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و بازار روسیه راتصاخب کرده‌اند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رشد ماهانه تولید صنعتی در آبان ماه برای دومین ماه متوالی منفی برآورد شده، این در حالیست که رشد سالانه تولید در چند ماه گذشته مثبت و روندی صعودی را تجربه کرده است.

وب‌گاه گسترش

بازار خودرو در سال‌های نه‌چندان دور، تنها در فصول خاصی از سال، شاهد نوسان در میزان عرضه و تقاضا بود، اما چند سالی است دیگر برای بازار خودرو، روز و ماه بی‌معنا شده و این بازار دائم در تب‌وتاب است که ظاهرا پایانی هم نمی‌توان برای این التهابات متصور شد.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت از رکورد تولید خودرو در کشور خبر داد و گفت: راهکار متعادل کردن بازار خودرو تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه است.