یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالشهای جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.

خبرگزاری تسنیم

ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است...

وب‌گاه الف

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه 748 هزار و 488 دستگاه خودرو در کشور تولید شده که در هم‌سنجی با پارسال رشد 14.8 درصدی نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه 748 هزار و 488 دستگاه خودرو در کشور تولید شده که در هم‌سنجی با پارسال رشد 14.8 درصدی نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: کمبود عرضه در بازار خودرو دوباره سیر صعودی قیمت‌ها را آغاز کرد و از آن بدتر بازار را به دست واسطه ها انداخته است. طی یک ماه اخیر که نوسانات شدید آغاز شده، میزان افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نیز نزدیک به یکدیگر است، گویی شیب نمودار تغییر قیمت محصولات هر دو خودروساز داخلی در یک رقابت داغ به سمت صعودی شدن می‌رود.

خبرگزاری دانا

یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به اینکه واردات به شکل کنونی، مشکل بازار خودرو داخلی را حل نمی‌کند، گفت: روند واردات کنونی خودرو مورد تأیید نمایندگان نیست و ما معتقدیم نحوه واردات خودرو باید به‌گونه‌ای باشد که مشکلات انحصار و کیفیت تولیدات داخلی را حل نماید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: فرآیند واردات خودرو سرعت گرفته و حتی برای برخی مدل‌ها، خودرو به پشت مرز رسیده است.

وب‌گاه گسترش

پس از حداقل 8 ماه آرامش در بازار خودرو، طی چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم. قیمت‌هایی که بی‌دلیل در مسیر افزایش قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید خودرو کامل در دو شرکت ایران خودرو و سایپا از ابتدای امسال تا نهم آذر نسبت به مدت مشابه سال قبل 380 درصد رشد داشت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

فعال اقتصادی با بیان این که مافیا، صنعت خودروسازی کشور را به گروگان گرفته است، گفت: مافیای تولید (مونتاژ) مافیای قطعه‌سازی، مافیای توزیع و مافیای دلال چهار عامل اصلی عقب‌ماندگی صنعت خودروسازی در ایران هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت صمت گفت: برخی مدل‌ها، خودرو به پشت مرز رسیده است و شاهد تبلیغات خودروها هستید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت صمت گفت: فرآیند واردات خودرو سرعت گرفته و حتی برای برخی مدل‌ها، خودرو به پشت مرز رسیده است و شاهد تبلیغات محیطی خودروها هستید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف در توییتر خود از رکوردزنی خودروسازان بزرگ در ماه‌های اخیر خبر داده است. سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه روند رشد تولید خودرو در ماه‌های اخیر رکورد پنج ساله خود را جابه‌جا کرده، از رشد 380 درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته (9 آذر ماه) نسبت به مدت مشابه سال 1400، خبر داده است. وی همچنین ضمن تاکید بر سرعت گرفتن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امید قالیباف ضمن تاکید بر سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو، اعلام کرده است که حتی برای برخی مدل‌ها، خودروها به پشت مرز رسیده است