یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه فرارو

«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»

وب‌گاه ورزش سه

وب‌سایت‌های چینی ادعا می‌کنند این کشور بیشترین میزان شراکت مالی در جام جهانی قطر را داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: طبق اعلام قبلی در هفته جاری بیش از 2 هزار دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه خواهد شد. در این خصوص، برنامه میز اقتصاد با موضوع معایب و مضرات مدل های عرضه و قیمت گذاری خودرو حاوی نکات چالشی بین قالیباف سخنگوی وزارت صمت، طاهری رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی و جهرمی قائم مقام بورس کالا بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید هفتگی ایران خودرو از 15 هزار دستگاه عبور کرد و دستیابی به عدد تولید هفتگی 17 هزار دستگاه به زودی محقق می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای جایگاه ایران در میان خودروسازان جهانی و افزایش تیراژ تولید ایران خودرو را به فال نیک می‌گیریم.

وب‌گاه گسترش

صادق بشیری - کارشناس حوزه خودرو

وب‌گاه گسترش

به‌باور کارشناسان صنعت خودرو، حرکت این صنعت از مونتاژکاری به سمت تولید واقعی، شدنی است، اما نیاز به الزاماتی دارد که اگر به‌صورت اصولی کنار هم چیده شوند و صنعت خودرو براساس آنها، فعالیت خود را ادامه دهد، زودتر به هدف نهایی خواهیم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده واردات خودروهای فرانسوی بسته شد؛ آن هم در شرایطی که بیش از یک ماه از آغاز ثبت‌سفارش واردات خودرو می‌گذرد و شرکت‌ها درگیر بارگذاری اطلاعات و طی کردن مراحل ثبت سفارش خودرو و دریافت مجوز سازمان استاندارد هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی صورت های مالی خودروسازان در نیمه نخست سال جاری نشان می دهد که قیمت گذاری دستوری صرفا از محل فروش توانسته زیانی در حدود 5.5 هزار میلیارد تومان به این صنعت زیان وارد کند.

خبرگزاری مهر

بررسی صورت های مالی خودروسازان در نیمه نخست سال جاری نشان می دهد که قیمت گذاری دستوری صرفا از محل فروش توانسته زیانی در حدود 5.5 هزار میلیارد تومان به این صنعت زیان وارد کند.

وب‌گاه عصر ایران

تور خطوط تولید را از کارخانه 56 و مرسدس اس - کلاس آغاز می کنیم و سپس به سراغ دیگر نام های مطرح در صنعت خودروسازی جهان می رویم...