یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: شاخص کل تولید صنعتی شرکت‌های بورسی برای پنجمین ماه متوالی در پاییز امسال رشد داشته و در مهرماه 1401 نسبت به ماه مشابه پارسال 7.7 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

شاخص تولید شرکت های صنعتی بورسی در مهر ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل با افزایش 6/5 درصدی و نسبت به ماه قبل با کاهش 4/3 درصدی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای سرمایه‌گذاری جهانی پلاتین اعلام کرد که قطعی برق و تعمیر و نگهداری در معادن در آفریقای جنوبی به عنوان تولیدکننده برتر، عرضه را محدود می‌کند و سال آینده کسری 303 هزار اونس ایجاد می‌کند.

وب‌گاه گسترش

کمبود هوای پاک در دو فصل پاییز و زمستان بلای جان کشور شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این موضوع از آنجا اهمیت دارد که زمان زیادی تا پایان سال نمانده و افزایش تولیدات در حدی نیست که بتوان پیش‌بینی جبران این عقب‌ماندگی را در این مدت داشت. اما مساله دیگر در‌کنار موضوع تولید، موضوع کیفیت خودرو‌های تولیدی است که بنا به اظهارات وزیر صمت 70 درصد کیفیت خودرو‌های تولیدی به قطعات آن و تنها 30 درصد به فرآیند تولید بستگی دارد. در این خصوص هم...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتاق بازرگانی ایران و فرانسه گفت: قبلا پژو، سیتروئن و رنو در ایران سرمایه‌گذاری داشتند و اگر برجام امضا شود، دوباره می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

وب‌گاه گسترش

اسکندر نظری - فعال صنعت خودرو

خبرگزاری مهر

واشنگتن پست در گزارشی نوشت به نظر می‌رسد بخش خودروسازی جهانی در نجات اقتصاد جهانی از رکود موفق خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرانسیسکو گارزا، رئیس جنرال موتورز مکزیک، پیش‌بینی می‌کند که تنها 15 درصد از خودرو‌های تولید شده در این کشور در سال 2030 الکتریکی باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال جاری خودروسازان در بخش تولید خودرو نسبت به سال‌های گذشته زیان بیشتری متحمل شده‌اند. با توجه به زیان انباشته این شرکت‌ها، آیا ممکن است «ورشکستگی «بهانه جدید افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو شود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات طرح واردات خودرو گفت: به‌زودی گشایش خوبی برای کامیون‌داران انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد دارد.