یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو به کشور، از رسیدن برخی مدل‌ها به پشت مرز و آغاز تبلیغات برای آن‌ها خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

آقایان مسئول! آیا تا به امروز نمی دانستید مشکلات سیستان و بلوچستان چیست؟ نمی دانستید کردستان چه دردی دارد؟ ایلام و گیلان را چطور؟ ژاپن بالای 100 میلیون جمعیت دارد بدون هیچ منابع طبیعی. چطور می شود که بعد از آن بمباران عظیم که کشورشان را نابود کرد حالا در این نقطه از جهان قرار دارند؟

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صمت درباره واردات خودرو توضیحاتی داد.

خبرگزاری دانا

با اجرای لایحه پولی کردن اسقاط خودروها دیگر شاهد خروج خودروهای فرسوده در سطح شهر نیستیم و اساس مساله اسقاط خودروها که کاهش میزان آلایندگی‌های هوا بود از بین می‌رود و اگر اسقاط خودرو تعطیل شود، یعنی 80 درصد آلایندگی هوا و خسارت 11 میلیارد دلاری که در این بین سلامت مردم نادیده گرفته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران در کافه خبر می‌گوید:«یعنی تا الان نمی دانستیم سیستان و بلوچستان مشکل دارد؟ تازه یادمان افتاده است؟»

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس سه فاکتور اصلی نجات صنعت خودرو را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شرکت خودروسازی ایران‌خودرو گفت: شرکت ایران خودرو دیزل، از آمادگی لازم برای مشارکت در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل باری و مسافری کشور برخوردار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صمت گفت: تاخیر در واردات خودرو به این دلیل است که وارد کننده باید مذاکره کرده و قرارداد منعقد کند، از جانب ما مانعی وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسالت نوشت: کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو، دراین‌باره گفت: قیمت خودرو درحال حاضر تنها متأثر از نوسانات ارزی کشور است. هرچند که دلار پس از سقف‌شکنی مجددا به کانال‌های قبلی بازگشت، اما این کاهش به حدی نبوده که بر قیمت‌ها در بازار خودرو تأثیر بگذارد. درنتیجه انتظار می‌رود قیمت دلار بیش از این‌ها کاهش یابد تا روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو متوقف شود.

خبرگزاری مهر

رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو، دراین‌باره گفت: قیمت خودرو درحال حاضر تنها متأثر از نوسانات ارزی کشور است. هرچند که دلار پس از سقف‌شکنی مجددا به کانال‌های قبلی بازگشت، اما این کاهش به حدی نبوده که بر قیمت‌ها در بازار خودرو تأثیر بگذارد. درنتیجه انتظار می‌رود قیمت دلار بیش از این‌ها کاهش یابد تا روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو متوقف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت:«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»