پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که وزیر صمت وعده تولید 1.7 میلیون خودرو تا پایان امسال را داده که بررسی صورت های مالی 3 خودروساز بزرگ کشور بیانگر افت 24 درصدی تولید خودرو نسبت به فروردین 1402 است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران جزء خیلی معدود کشورهای جهان است که هفته آن، دو روز تعطیلی پایان هفته ندارد و تنها یک روز کاملا تعطیل (جمعه) است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سال گذشته فقط دو خودروساز دولتی بیش از یک‌میلیون دستگاه خودرو تولید کرده و همین مقدار نیز ادعا کرده‌اند به فروش رسانده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: براساس اعلام وزیر صمت، امسال یک میلیون و 700 هزار خودرو برای جبران کسری نیاز بازار، تولید خواهد شد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه فرارو

خودرو برقی نیاز به فرهنگ سازی مصرف کننده دارد. دولت باید مشوق‌هایی برای ایجاد فرهنگ استفاده از خودرو‌های برقی ایجاد کند. افزون بر این‌ها بحث قیمت خودرو برقی با توجه به تورم و کاهش ارزش ریال در برابر دلار را هم داریم، هم اکنون خودرو‌های برقی حداقل 30 الی 40 درصد گران‌تر از خودرو‌های دیزلی هستند. خودرو در ایران، یک کالای سرمایه‌ای است، بنابراین بسیاری از افرادی که مایل به خرید خودرو برقی...

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع کیفیت بد خودروهای ایرانی یک مبحث پرچالش است و در طول سال‌ها به یکی از موضوعات داغ در میان مشتریان این خودروها تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتو اکسپو چین در چند سال اخیر به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی جهان تبدیل شده و شرکت جی ای سی (JAC) نیز با توجه به اهمیت این اتو شو، سبد کاملی از محصولات خود را در نمایشگاه حاضر کرد.

وب‌گاه گسترش

افراد بسیاری چشم انتظار وضعیت جدید قیمت گذاری خودروها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گویا سیاستگذار می‌خواهد قیمت کارخانه‌ای خودروها را به صورت تک‌به‌تک (خودرو به خودرو) و هم‌زمان با فرا رسیدن پیک تحویل مدل‌های پیش‌فروش‌شده، افزایش دهد. گویا سیاستگذار می‌خواهد قیمت کارخانه‌ای خودروها را به صورت تک‌به‌تک (خودرو به خودرو) و هم‌زمان با فرا رسیدن پیک تحویل مدل‌های پیش‌فروش‌شده، افزایش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، خودروسازان و مشتریان در حالی چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف قیمت کارخانه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حمله با زنجیر به مسافران یک اتوبوس، گفت: در چنین وسیله نقلیه‌ای، که هر لحظه ممکن است حادثه ای رخ دهد و به همین دلیل و نصب دوربین‌های مداربسته در اتوبوس‌های بی‌آرتی، بسیار ضرورت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیوندای و کیا با همکاری بایدو فناوری‌های پیشرفته برای خودروها توسعه می‌دهند.