پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

صنعت خودروسازی ایران این روزها در کنار زیاندهی شدید به دلیل دخالت‌های سیاسی دولت‌ها و مجالس و ضعف‌های مدیریتی، گرفتار زیاده‌خواهی سفته بازان و دلالان هم شده که از فاصله قیمتی وحشتناک کارخانه تا بازار برخی خودروها سودی به جیب بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: الان متاسفانه امارات هم در حال جلو افتادن از ما است. متاسفانه کشورهای دیگر هم جلو می‌افتند. حتی در زمینه علم که رهبری شخصاً توسعه علم و تکنولوژی را دنبال می‌کردند ما در حال عقب افتادن هستیم. بخش‌هایی از گفتگوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با روزنامه اعتماد، درباره شرایط تغییر ریل اقتصاد ایران را در ادامه می خوانید: به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: الان متاسفانه امارات هم در حال جلو افتادن از ما است. متاسفانه کشورهای دیگر هم جلو می‌افتند. حتی در زمینه علم که رهبری شخصاً توسعه علم و تکنولوژی را دنبال می‌کردند ما در حال عقب افتادن هستیم.

وب‌گاه گسترش

همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت قطعات، همواره جزو موضوعات چالش‌برانگیز اکوسیستم نوآوری در کشور است.

وب‌گاه گسترش

بازار جهانی خودروهای برقی شاهد رشد قابل‌توجهی در سال‌های اخیر بوده که نشان‌دهنده اراده اجتماعی برای حرکت به سمت حمل‌ونقل پاک‌تر و کاهش انتشار کربن است. با این‌حال، این مسیر در همه کشورها بدون چالش نیست. در حالی برخی انقلاب برقی‌سازی را پذیرفته‌اند، برخی دیگر عقب‌مانده و با موانع قابل‌توجهی برای پذیرش روبه‌رو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: معتقدم در سال 84 که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود. دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. امارات هم در زمینه اقتصاد در حال جلو افتادن از ماست. وقتی وزیر صنایع شدم از مردم ایران به خاطر شرایط خودرو عذرخواهی کردم. بعد از حذف پیکان طی پنج...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس مجموعه‌ای از داده‌ها، چیزی که برای مدت طولانی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید اخیرا محقق شده‌است:«چین به عنوان بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تایید شد.» یکی از شرکت‌های تولیدکننده خودرو در چین با نزدیک شدن به پایان سال 2023 تبدیل به بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی شد و فروش سالانه آن در خارج از کشور 334 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که امسال در مورد شدت آسیب‌های وارده به مصدومین ترافیکی، یک کار پژوهشی انجام دادیم، گفت: آمار فوتی‌های ما در تصادفات بسیار شدید، نصف کشورهای دنیاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت اعلام کرد که بنا بر اعلام وزارت اقتصاد نیز 360 همت تعهدات اوراقی که در دولت های قبل منتشر شده بودند، تاکنون در دولت سیزدهم تسویه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت اعلام کرد که همکاری دولت با نهادهای نظامی در وضع خوبی قرار دارد. میدان و دیپلماسی در امتداد یکدیگر هستند و همکاری‌های ما محدود به این حوزه نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت از پرداخت بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ملت ایران جدایی انداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.