پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس علی آبادی، وزیر صمت گفت: در حوزه خودرو هر چقدر خودمان به خودمان انتقاد وارد کنیم بنام و نامدار هستیم؛ ما را به این نام می شناسند؛ ما تولید کننده هستیم. سال گذشته یک میلیون و 300 و خرده ای خودرو تولید کردیم؛ امسال برنامه بزرگتری داریم. در بخش تولید خودرو، جهش تولید باید اتفاق بیفتد. آنقدر باید خودرو تولید کنیم تا اگر خواستند انبار کنند نگران باشند که بی قیمت شود و از بین برود. هم...

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است چراکه مواد اولیه صنعت خودرو از بورس تهیه می‌شود و اگر این قیمت توسط دولت مدیریت شود بخش عمده مشکلات در این حوزه برطرف خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید 5 هزار دستگاه خودرو، گفت: باید آمار تولید خودرو را به حدود 20 درصدی افزایش دهیم؛ تاکسی‌های برقی نیز وارده شده و متقاضیان برای خرید امکان ثبت‌نام دارند.

وب‌گاه الف

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در کشور به 5هزار دستگاه در روز گفت: تلاش داریم که این رقم را حدود 20درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صمت گفت: در بحث واردات خودرو باید گفت این موضوع را در دستور کار داریم تا به این وسیله تعادل بهتری در تامین تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود بیاوریم و اخبار خیلی خوبی در این زمینه داریم. وزیر صمت گفت: در بحث واردات خودرو باید گفت این موضوع را در دستور کار داریم تا به این وسیله تعادل بهتری در تامین تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود بیاوریم و اخبار خیلی خوبی در این زمینه داریم. به...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در کشور به 5 هزار دستگاه در روز گفت: تلاش داریم که این رقم را حدود 20 درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در کشور به 5 هزار دستگاه در روز گفت: تلاش داریم که این رقم را حدود 20 درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وب‌گاه گسترش

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر تصادف و مرگ، جزئی از فرهنگ ترسناک سفر در ایران شده است. سالی نیست که ابتدای آن اخبار تصادف در سفرهای نوروزی به پربازدیدترین اخبار بهار تبدیل نشود و خانواده‌های بسیاری را عزادار نکند، هرچند پلیس راهور در سال گذشته به‌مراتب در ارتباط کیفیت پایین خودروهای داخلی به تولیدکنندگان تذکر داد و به‌صورت‌روشن از درگیر شدن بیش از حد با تصادفات گلایه کرد، اما این نقدها و...

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در کشور به 5 هزار دستگاه در روز گفت: تلاش داریم که این رقم را حدود 20 درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وب‌گاه گسترش

ایمنی یک خودرو و کاهش آسیب به سرنشینان آن، همواره یکی از دغدغه‌ها در صنعت خودرو کشور است، این در حالی است که به دلایل گوناگون و به‌ویژه در چند سال اخیر، تمرکز و توجه سیاست‌گذار بیشتر بر افزایش کمی خودرو بوده و آنچه از ظواهر امر و شواهد بازار خودرو برمی‌آید کیفیت جز در حد کم و زیاد کردن استانداردهای خودرویی، نمود مشخص دیگری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون صنایع مجلس بر لزوم توجه به حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاسی بلند تمام برقی مرسدس بنز در حالی روز گذشته پس از مدت ها انتظار رونمایی شد که علاقه مندان به خودرو شاهد انتشار اطلاعاتی تازه درباره محصول آفرود لند روور هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چری اتومبیل فناوری هوشمند را به موفقیت جدید خود در تحقیق و توسعه تبدیل کرده و با موفقیت، فناوری اتصال هوشمند پیشرفته را برای معرفی پلت فرم T2X که هوش و ایمنی را در یک واحد ترکیب می کند، ادغام کرده است. پلتفرم T2X فناوری هوشمند پیشرو در جهان و صنعت خودرو را گرد هم آورده و به رهبری جامع در ابعاد مختلف دست یافته است. پلت فرم T2X پیشرفت های جامعی در فناوری هوشمند، تجربه رانندگی و سازگاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم پیش از رسیدن به مقام فعلی، در خرداد ماه 1400 گفت: خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود. اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایرانی پس از صحبت وی چگونه بود؟