پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به پیش‌بینی یک کارشناس صنعت خودرو، اگر در مسیر فعلی ادامه دهیم و قادر به جذب سرمایه خارجی نشویم، شرایط به طور طبیعی سخت‌تر از سال جاری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی با تأکید بر انجام بررسی‌های فنی و دو نوبت مرتبه سفر شهردار محترم تهران و مدیران و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک و وزارت صمت به چین و بررسی خودرو‌های برقی که در ناوگان تاکسیرانی شهر‌های چین فعال هستند، گفت: پس از انجام بررسی‌ها نسبت به عقد قرارداد با سرمایه‌گذار چینی خودرو‌های شرکت GAC با برند Aion به‌عنوان خودروی سدان، خودروی SUV...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو اعتقاد دارد: اگر روی مدار فعلی حرکت کنیم و نتوانیم جذب سرمایه خارجی داشته باشیم، به طور طبیعی شرایط سخت‌تر از امسال خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کالسکه ناصرالدین‌شاه که تداعی‌کننده ترور شاه قاجار است، به همراه کالسکه تاجگذاری پهلوی دوم رونمایی شد.

وب‌گاه گسترش

به‌طور مصاحبه‌ای اخیر با علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، اعلام شده است که وی هرگونه ادامه تولید خودروی پژو پارس را تکذیب می‌کند و اظهار داشت: "ما پژو پارس را نداریم؛ به جای آن، سورن پلاس و پژو 207 را بخرید."

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق مصاحبه اخیری که از علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو منتشر شده است، او ضمن تکذیب هرگونه احتمال ادامه تولید پژو پارس گفت: «پژو پارس نداریم؛ به جای آن سورن پلاس و پژو 207 بگیرید.»

وب‌گاه گسترش

به‌گفته بسیاری از کارشناسان، صنعت خودروی کشورمان تاکنون جز در مقاطعی کوتاه و البته منقطع، نقشه‌راه روشن و شفافی نداشته و همین مسئله سبب شده است که جریان پایداری از توسعه محصول نداشته باشیم.

وب‌گاه گسترش

مناطق آزاد بخش‌هایی از جغرافیای کشور هستند که بنا به صلاحدید دولت و در راستای ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، صادرات و حضور در بازارهای جهانی و منطقه‌ای ایجاد می‌شوند. این درحالی است که برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان تاکید دارند بر اساس آمار مناطق آزاد کمک قابل توجهی به توسعه تجارت نکرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

تولید یا عدم تولید خودروی پژو پارس همچنان در صدر اخبار قرار دارد و ثبت‌نام کنندگان این محصول محبوب ایران خودرو در بیم و امید به دریافت این خودرو روی می‌آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه گسترش

در بسیاری از صنایع از محصولات فولادی به‌طور فزاینده‌ای استفاده می‌شود و به همین خاطر باید گفت که قیمت روز آهن این قابلیت را دارد تا تاثیرات زیادی بر روند آن‌ها داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز، شنبه 19 اسفند 1402 فعلا تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. از آغاز امروز گویی تمامی محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی چشم به راه نوسان دوباره نرخ ارز هستند.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، جهان به سمت استفاده از خودروهای الکتریکی برای کاهش آلودگی هوا و گازهای گلخانه‌ای، به ویژه در شهرهای بزرگ، در حال پیشرفت است. برخی از کشورها که میزان آلودگی ناشی از خودروها در آنها بسیار کمتر است، ضرب‌الاجلی را برای حذف خودروهای سوخت فسیلی در کشور خود تعیین کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

در ابتدای سال 1402، یکی از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که تولید 1.7 میلیون دستگاه خودرو را دست یابد. در ابتدای امسال، سرعت تولید خودرو به گزارش‌های ماهانه، به طور قابل توجهی افزایش یافت. با این حال، با رسیدن به نیمه دوم سال، رشد تولید تجمیعی تا پایان ماه آذر به 13 درصد رسید. هرچند تولید خودرو همچنان در حال افزایش است، اما با رشد 5 یا 10 درصدی، به وعده اعلام شده توسط وزارتخانه...