پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیران خودرو عرضه چهار محصول خود را به صورت قسطی آغاز می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش تیراژ تولید خانواده پژو آن هم در بهمن 1402 خبر خوبی برای بازار نیست. افت تولید خودرو همواره تاثیر منفی روی قیمت های بازاری گذاشته و نمودار قیمت خودروها را در بازار صعودی می کند.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش شرایط خرید اقساطی خودرو را مشاهده می کنید. پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو جدید خود ترغیب کنند. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه‌ریزی کنند.

وب‌گاه گسترش

فروش قسطی خودرو به معنای فروش خودرو با شرایط پرداخت به صورت اقساط ماهیانه است. این نوع فروش برای مشتریانی که نمی‌توانند هزینه کامل خرید خودرو را به صورت یکجا پرداخت کنند، مناسب است. در این حالت، مشتری قسط‌های ماهیانه را به فروشنده یا به بانک یا شرکت تأمین مالی پرداخت می‌کند تا در طی مدت زمان مشخصی خودرو را به صورت کامل تسویه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح جدید فروش اقساطی با تحویل فوری وانت پادرا شرکت سایپا از امروز یکشنبه 13 اسفندماه 1402 فعال خواهد شد. طرح جدید فروش اقساطی با تحویل فوری وانت پادرا شرکت سایپا از امروز یکشنبه 13 اسفندماه 1402 فعال خواهد شد. به گزارش اقتصادآنلاین، پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو...

وب‌گاه گسترش

سایپا یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و توسعه خودرو در ایران است. سایپا در زمینه طراحی، توسعه، تولید و توزیع خودروهای سواری، اتوبوس، ون، و نیز قطعات و لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس یازدهم از همان ابتدای فعالیت‌شان در خرداد 1399، هیجانی با صنعت خودرو برخورد کردند و تحقیق و تفحص از این صنعت را به سرعت در دستور کار قرار دادند. در این شرایط، انتظار این بود که شاهد اصلاحات جدی در صنعت خودرو باشیم، اما در نهایت اتفاق چندانی نیفتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، یک میلیون و 230 هزار دستگاه خودرو تولید شده که نسبت به میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد یافته است.

وب‌گاه گسترش

گزارشات بسیاری نشان می دهد که تولید خودرو از ابتدای سال تا کنون رشد پیدا کرده است.

وب‌گاه گسترش

شرکت سایپا موفق شد رکورد تولید سال گذشته خود را شکسته و تعداد تولید خودروها را به 137 هزار و 369 دستگاه افزایش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مشکل پژو پارس دستور رئیس جمهور و با پیگیری سازمان تعزیرات حکومتی حل شد. مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مشکل پژو پارس دستور رئیس جمهور و با پیگیری سازمان تعزیرات حکومتی حل شد. شهرام محسنی اظهار داشت: روز چهارشنبه نهم اسفند جلسه‌ای با شرکت‌های خودروساز برگزار شد و این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

به منظور کمک به مشتریان و رفع کمبود نقدینگی آن‌ها، بانک تجارت برنامه‌ای به نام وام "تسریع" را ارائه کرده است. همچنین، جزئیات دریافت این وام با استفاده از کارت یارانه برای یارانه‌بگیران اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه اکونومیست در مقاله‌ای تحلیل می‌کند که چگونه دونالد ترامپ و جو بایدن نتوانستند اقتصاد آمریکا را از چین جدا کنند.

وب‌گاه گسترش

فروش نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل (کامیون فورس و امپاور) با قیمت نهایی، از صبح روز سه‌شنبه، 8 اسفند آغاز شده و تا روز یکشنبه 20 اسفند ادامه خواهد داشت. ثبت نام این محصولات به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اپل پس از یک دهه تلاش به این نتیجه رسید که توانایی تولید خودرو را ندارد و در نهایت پروژه‌ی بزرگ Apple Car را لغو کرد.