جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

شرکت سایپا موفق شد، رکورد تولید سال گذشته خود را بشکند و عدد تولید را به 137 هزار و 369 دستگاه خودرو برساند.

وب‌گاه الف

علی بهادری جهرمی گفت: هم افزایش ساخت مسکن و خودرو و هم مذاکره، در زمان انتخابات اولویت مردم بوده که به کاندیدایی که چنین برنامه‌ای داشته است، رای دادند، بنابراین کسی نمی‌تواند ادعا کند رأی مردم تأثیری در مسیر کشور ندارد.

وب‌گاه گسترش

قیمت کارخانه ای کلیه محصولات سایپا ویژه اسفندماه 1402 از سوی این شرکت اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پژو پارس، سدان محوب ایران خودرو به صورت رسمی از خط تولید این شرکت کنار رفت و پس از 23 سال توقف تولید شد.

وب‌گاه گسترش

پس از 23 سال، پژو پارس، سدان محبوب شرکت ایران خودرو، به صورت رسمی از خط تولید این شرکت خارج شد و فرآیند تولید آن متوقف گردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد 61 درصدی تولید خودرو در بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد و اعلام کرد: تولید خودرو در کشور طی در یازده ماهه امسال به یک میلیون و 230 هزار دستگاه رسیده که نسبت به سال گذشته رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد 61 درصدی تولید خودرو در بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد و اعلام کرد: تولید خودرو در کشور طی در یازده ماهه امسال به یک میلیون و 230 هزار دستگاه رسیده که نسبت به سال گذشته رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست دفتر صنایع خودروی وزارت صمت در مورد تولید خودروها از ابتدای سال تا پایان بهمن 1402 اعلام کرد که تعداد حدود یک میلیون و 230 هزار دستگاه خودرو تولید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پژو پارس، سدان محوب ایران خودرو به صورت رسمی از خط تولید این شرکت کنار رفت و پس از 23 سال توقف تولید شد. پژو پارس، سدان محوب ایران خودرو به صورت رسمی از خط تولید این شرکت کنار رفت و پس از 23 سال توقف تولید شد. پژو پارس که در ابتدا با نام پرشیا در بازار ایران تولید می‌شد، در واقع خودرویی بر پایه پلتفرم پژو 405 است که طراحی ظاهری آن از پژو 406 الهام گرفته شده بود. اکنون پس از گذشته 23...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌طبق برآورد ایران خودرو و سایپا، آن‌ها در کل سال جاری (با احتساب هزینه فصل انتهایی سال) بالغ بر 25 هزار میلیارد تومان هزینه سربار خواهند داشت. همچنین جمع هزینه دو خودروساز بزرگ کشور در بخش اداری، عمومی و فروش نیز به نزدیکی‌های 17 هزار میلیارد تومان می‌رسد. کمتر از 20 روز پس از رد درخواست وزیر صمت برای اختصاص وام 15 هزار میلیارد تومانی به خودروسازان توسط بانک مرکزی، حالا اطلاعیه تازه‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صمصامی: سال آینده تورم بیش از 40 درصد خواهد بود / پول ملی در 30سال گذشته 600 هزار درصد بی ارزش شده / پول ملی نسبت به زمان قاجار هم بی ارزش تر شده / بزرگ ترین اشتباه دولت رئیسی حذف ارز ترجیحی بود / تغییر قیمت بنزین موجب اعتراض جامعه می شود حسین صمصمامی اقتصاد دان و رئیس دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و عضو دولت محمود احمدی نژاد گفت: تورم در سال آینده بالاتر از 40 درصد...

وب‌گاه گسترش

ایران‌خودرو امروز در گزارشی به رسانه ها اعلام کرد که قیمت فعلی محصولات این شرکت ناشی از سرکوب قیمتی است. در نتیجه از سال 1403 قیمت‌ها تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

در 11 ماهه امسال، تعداد 8 هزار و 40 دستگاه خودرو سواری به ارزش 157 میلیون دلار وارد کشور شد. در این واردات، سایپا با وارد کردن یک هزار و 947 دستگاه خودرو، بیشترین سهم را در واردات به خود اختصاص داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارها نشان می دهد جمع کل زیان انباشته صنعت خودرو سازی برای نخستین بار از مرز 200 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است. این در حالی است که زمزمه هایی در مورد افزایش قیمت خودرو سازان به گوش می رسد که می تواند منجر به کاهش زیان ایران خودرو و سایپا شود.

وب‌گاه گسترش

میرزایی، کارشناس صنعت خودرو، در مورد بازار خودرو اظهار نظر کرده است که اگر یک مشتری در بازار داخلی خودرو، درآمد ماهانه 18 میلیون تومان داشته باشد، او باید 9 تا 33 برابر این درآمد ماهانه را برای خرید محصولات ایران خودرو و سایپا صرف کند.