جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون بهره برای تبدیل پژو پارس به خودروی جایگزین پرداخت می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت نام کنندگان برای جایگزینی خودروهای پیشنهادی با خودروی پارس میتوانند از تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون سود استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تمدید نشدن مجوز تولید خودروی پارس در گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل استانداردهای 85 گانه، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت نام کنندگان برای جایگزینی خودروهای پیشنهادی با خودروی پارس میتوانند از تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون سود استفاده کنند در پی تمدید نشدن مجوز تولید خودروی پارس در گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل استانداردهای 85 گانه، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه الف

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از تسهیل شرایط پرداخت وجه خودروهای پیشنهادی برای جایگزینی با پارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از تسهیل شرایط پرداخت وجه خودروهای پیشنهادی برای جایگزینی با پارس خبر داد.

وب‌گاه گسترش

پورشه یکی از برندهای محبوب تولید خودرو در ایران است که مدل‌های اسپرت و جذاب آن در بین جوانان بسیار طرفدار دارند. در این مقاله، بهترین خودروهای پورشه مدل سال 2024 را بررسی و معرفی خواهیم کرد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به افزایش قیمت اخیر خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی، بررسی‌ها از سوی شورای رقابت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، و سازمان حمایت از مصرف‌کننده نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد مجوز افزایش قیمت به این خودروساز داده شده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

اردشیر امینی اظهار داشت: تولید خودروی پژو پارس که قبلاً اعلام شده بود تا پایان سال جاری متوقف خواهد شد، در صورت لزوم و پس از انجام تعهدات شرکت نسبت به ثبت نام کنندگان، ادامه خواهد یافت. اطلاعات بیشتری بعداً اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز تاکید کردند که احداث خطوط 8، 9، 10 و 11 نه مصوبه شورای پنجم و نه مصوبه شورای ششم را ندارند و باید احداث این خطوط در صحن شورا به تصویب برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی قیمت خودروهای گروه بهمن شامل فیدلیتی و دیگنیتی حدود 200 میلیون تومان افزایش داشته که بررسی ها از شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان حمایت حاکی است، ظاهرا مجوز افزایش قیمت به این خودروساز داده شده است.

وب‌گاه گسترش

به تازگی، قابل ذکر است که قیمت خودروهای گروه بهمن، از جمله فیدلیتی و دیگنیتی، به طور تقریبی 200 میلیون تومان افزایش یافته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این افزایش قیمت، با اخذ مجوز از سازمان‌های مربوطه از جمله شورای رقابت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، صورت گرفته است.