جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: براساس آمار تجمیعی تولید خودرو در آبان ماه امسال وضعیت تولید انواع خودروها در شرکت‌ها اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه بهمن یکی از خودروسازهای بخش خصوصی است که عملکرد خوبی دارد اما متاسفانه موانع زیادی از طرف دستگاه‌های دولتی شاهد هستیم و این مساله قابل قبول نیست..

خبرگزاری تسنیم

براساس آمار تجمیعی تولید خودرو در آذرماه امسال هم تولید تعدادی از خودروهای سواری متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 989 هزار و 913 دستگاه انواع خودرو توسط بخش خصوصی و دولتی در 9 ماه امسال تولید شده که سهم بخش خصوصی حدود 223 هزار و 442 دستگاه است که رشد 69 درصدی تولید خودور توسط این بخش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس خودرو گفت: 95 درصد زیان خودروسازان داخلی بعد از ممنوعیت واردات خودرو از سال 96 ایجاد شده و این ممنوعیت کمکی به پیشرفت تولید داخل نکرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق آمار تولید انواع خودرو توسط خودروسازان بزرگ 2.8 درصد و در خودروسازان خصوصی نزدیک به 70 درصد نسبت به مدت مشابه رشد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکونگار نوشت: یک کارشناس حوزه خودرو گفت: با حضور بی‌سابقه چینی‌ها با خودروهای رنگارنگ و به‌روز در بازار خودرو ایران فکر نمی‌کنم تقاضا برای خودروهای وارداتی روسی وجود داشته باشد، مگر این که این خودروها در ایران با قیمت پایین‌تر و تیراژ بالا مونتاژ شود که بعید می‌دانم شرکت روسی در فاز اول ظرفیت این را داشته باشد که به میزان مورد نیاز به ما قطعه بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت بهمن دیزل جایزه نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین را کسب کرد؛ اعطای این جایزه به دلیل هماهنگی فعالیت‌های بهمن دیزل با سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا بوده و فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرتیپ دوم پاسدار رفیعی و سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور این نشان را امضا کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

53 هزار دستگاه از 100 هزار دستگاه خودرو برقی ای که بین مخبر و لی چیانگ توافق شده بود، اکنون ثبت سفارش شده‌اند. همچنین در بند پایانی این نامه آمده است که برنامه‌ریزی برای تولید خودرو برقی از سال 1403 در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس، از غرفه گروه بهمن در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت بهمن دیزل جایزه نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش جدید وزارت صمت از افزایش تولید خودرو در کشور طی 9 ماهه امسال به 990 هزار دستگاه حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت می‌گوید: پایش وضعیت متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو نشان می‌دهد که با خارج شدن خودرو از کالای سرمایه‌ای، با ریزش تقاضای متقاضیان مواجه بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که در برخی از خودروسازان کمتر از 10 درصد متقاضیان سامانه اقدام به تکمیل وجه و نهایی کردن قرارداد خود، نکرده‌اند و در بیش از 80 درصد انواع خودروها، میزان تحقق متقاضیان سامانه کمتر از 50 درصد ثبت شده...