جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

کیفیت پایین خودروهای تولید داخل، یکی از مواردی است که درباره مصرف بی‌رویه سوخت مطرح می‌شود. برخی کارشناسان به‌صراحت این‌گونه عنوان می‌کنند که کیفیت پایین خودروهای تولید داخل به‌واسطه مصرف بالای سوختی که دارند، عاملی مهم در بروز ناترازی بنزین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از دلایل افت تولید و فروش قطعه‌سازان نسبت به سال گذشته کاهش سفارش از سوی خودروسازان است، چند هفته پیش بود که قطعه‌سازان اعلام کردند شرکت‌های خودروساز خرید قطعات از چین را بالا برده‌اند که ثبت سفارش 544میلیون دلاری، یک فقره از اقدامات آنها در این ماجراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

به باور یک کارشناس، تا پایان سال ریتم ملایم افزایش قیمتی را خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مشکل جمعیت و جوانی جمعیت بسیار مهم است و اگر این مشکل طی 5 سال حل نشود، کشور ایران با مشکل جوانی جمعیت روبرو خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

«در چند روز اخیر، گروه‌هایی برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش، رخ ندهد.»

وب‌گاه الف

سخنگوی اقتصادی دولت در جمع ائمه جمعه کشور گفت: برخی در چند روز اخیر برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش رخ ندهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو دلیل تأخیر در تحویل برخی خودروها را استقبال زیاد در سامانه و مشکلات تأمین ارز قطعات عنوان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عملیات فروش ایران خودرو توضیحاتی درباره دلیل تاخیر در تحویل برخی خودروها در سامانه تخصیص خودرو را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو با اشاره به رکود 6 ماهه صنعت خودرو و بی‌نظمی و تناقضات در سیاست‌گذاری صنعت، گفت: اگر مصرف‌کننده حقیقی قصد خرید خودرو را دارد، به هیچ وجه شک نکند و حتی اگر امشب هم توانست خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند، چراکه تا پایان سال جاری با افزایش قیمت همراه خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور فراجا به 128 میلیون مورد جریمه و اعمال قانون وسائل نقلیه طی 9 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: شاهد افزایش 3 درصدی دوردورهای خیابانی با وسائل نقلیه هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

َمعاون عملیات پلیس راهور فراجا به 128 میلیون مورد جریمه و اعمال قانون وسائل نقلیه طی 9 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: شاهد افزایش 3 درصدی دوردور‌های خیابانی با وسائل نقلیه هستیم.

وب‌گاه گسترش

اوایل تابستان امسال با شروع سکانداری عباس علی‌آبادی در وزارت صنعت، معدن و تجارت در بحبوحه مشکلات صنعت خودرو و آشفتگی که از سال قبل به بازار خودرو در سال جاری منتقل شده بود، صحبت‌های وزیر صمت در راستای برقی‌سازی حمل‌ونقل و تولید خودرو برقی به نظر عجیب و هیجانی می‌آمد.

وب‌گاه فرارو

سردار سلیمی همچنین به آمار‌های تصادفات و جان باختگان سوانح جاده‌ای در استان‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع 10 استان کشور 56 درصد جان باختگان سوانح را به خود اختصاص می‌دهند.