جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت گذاری خودرو در حالی از شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منتقل شد که حالا خودروسازان امیدوارند مرجع جدید، مجوز افزایش قیمت کارخانه ای محصولات شان را صادر کند. هرچند این مجوز به احتمال زیاد دیر یا زود صادر می شود، اما سازمان حمایت با موانع مختلفی به خصوص "انتخابات پیش رو" برای بالا بردن قیمت رسمی خودروهای داخلی مواجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: دی ماه 1402 نیز به نیمه رسید و بازار بورس اوراق بهادار سردتر از سال‌های گذشته در حال سپری‌کردن روزهای معاملاتی خود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد امر به معروف: از آبان تا آذر ماه جاری بیش از 285 هزار مورد تذکر لسانی در خیابان ولیعصر (ع) تهران صورت گرفته که از این تعداد 40 مورد منجر به تنش شده / طی نظر سنجی که مرکز پژوهش ستاد انجام داده، بیش از 85 درصد از مردم ایران قائل به پوشش اعم از حجاب شرعی و عرفی هستند و فقط پنج درصد هیچ اعتقادی به حجاب ندارند دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به عدم پایبندی ایران‌خودرو گفت: این امر نه تنها دارای جنبه خصوصی بلکه دارای جنبه‌های عمومی است چراکه در قیمت عمومی خودرو تأثیرگذار است و خودرو یکی از مصادیق بارز سرمایه در کشور محسوب می‌شود منجر به نسوان عمده در قیمت کالای سرمایه‌ای در کشور شده و برخی موارد حتی می‌تواند منجر به اخلال در نظم اقتصادی شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس بانک مرکزی، گفت: تاکنون 31 میلیارد و 402 میلیون دلار ارز به وزارت صمت داده شده که پنج میلیارد و 406 میلیون دلار آن به حوزه خودرو اختصاص یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو معتقد است این روزها که بازار خودرو آرام است، فرصت خوبی است برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو معتقد است این روزها که بازار خودرو آرام است، فرصت خوبی است برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو معتقد است این روزها که بازار خودرو آرام است، فرصت خوبی است برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند به گزارش عرشه آنلاین، با صدرایی درباره وضع بازار خودرو تا پایان امسال و همچنین پیش‌بینی قیمت خودرو در سال 1403 گفتگو کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان محیط زیست گفت: در حال حاضر مازوت سوزی در شازند استان مرکزی انجام می‌شود که امیدوارم تأمین گاز و سوخت این منطقه در اولویت وزارت نفت قرار بگیرد تا دیگر مازوت نسوزانیم و بیش از این شرمنده مردم نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صمت با تاکید بر اینکه من تا الان هرچقدر ارز گرفتم، خودروی مربوطه وارد کردم، اظهار کرد: با حذف تلاطم‌های بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها در بازار نسبت به ابتدای تابستان مواجهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو معتقد است این روزها که بازار خودرو آرام است، فرصت خوبی است برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت با بیان اینکه مهار تورم از مسیر رشد تولید ماندگار است، گفت: صادرات و واردات هوشمندانه بازار را تنظیم و تولید را رونق می‌دهد.