جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عصر ایران

جالب اینجاست که این کارخانه سابقه تولید خودرو برای برندهای معتبر بین المللی مانند بی ام و، فورد، کیا و هیوندای را دارد. با خروج این شرکت‌ها از بازار روسیه به دنبال تهاجم به اوکراین در فوریه 2022، این کارخانه به دنبال فرصت‌های جدید است.

وب‌گاه عصر ایران

جالب اینجاست که این کارخانه سابقه تولید خودرو برای برندهای معتبر بین المللی مانند بی ام و، فورد، کیا و هیوندای را دارد. با خروج این شرکت‌ها از بازار روسیه به دنبال تهاجم به اوکراین در فوریه 2022، این کارخانه به دنبال فرصت‌های جدید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشگاه پلی تکنیک مسکو در اقدامی غافلگیرکننده در میان منظره آشفته صنعت خودروسازی روسیه، نمونه اولیه خودروی الکتریکی جدیدی به نام آمبر را معرفی کرد. طراحی این خودرو انتقادات گسترده‌ای را برانگیخته و بسیاری می‌گویند که برای کسب عنوان زشت‌ترین خودروی جهان، فیات مولتی پلا را شکست خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک‌صد و پنجاهمین نشست علمی - تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، با عنوان «موانع و راهکار‌های عملیاتی تولید باکیفیت در صنعت خودروسازی» با حضور مرتضی خالصی، رئیس امور صنعت، معدن و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی، محمدحسن شجاعی فرد، رئیس پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و جلال رشیدی کوچی، نماینده...

وب‌گاه الف

نشست علمی - تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، با عنوان «موانع و راهکارهای عملیاتی تولید باکیفیت در صنعت خودروسازی» با حضور مرتضی خالصی رئیس امور صنعت، معدن و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی، محمدحسن شجاعی فرد رئیس پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس به عنوان سخنران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس با انتقاد از مالیات و سودهای بالای گرفته شده از خودروهای وارداتی گفت: این مسئله باعث می شود یک خودرو 15 هزار دلاری با قیمت 40 هزار دلار یعنی حدود سه برابر به مردم فروخته شود که عملا مانع ایجاد بازار رقابتی در داخل کشور می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از چالش‌های سد راه تولید و توسعه خودروهای برقی در ایران قیمت تمام شده نهایی محصول، قیمت باتری و کافی نبودن زیرساخت‌ها جهت تولید باتری‌های لیتیومی در کشور است که ضمانت لازم را برای ایجاد تقاضای بالقوه ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه الف

در نشست علمی - تخصصی مطرح شد: باید بین عرضه و تقاضای خودرو تعادل وجود داشته باشد، رقابت در خودروسازی باعث ایجاد پیشرفت این صنعت می‌شود، سایه مافیای خودرو باید از این صنعت برداشته شود، ما زیرساخت لازم برای واردکردن و تولید خودروهای برقی در کشور را نداریم، هزینه‌های قیمت خودرو خارجی برای مردم به‌صرفه نیست، 70 درصد از آلودگی هوای تهران و بسیاری از شهرها به دلیل تردد خودروهاست.

وب‌گاه گسترش

قیمت روز قطعات بدنه ال 90 برای خسارت دیدگان و برآورد خسارت قید میشود. ال 90 خودرو مقاومی در بین خودرو های ایرانی میباشد، اما هنگام تصادفت مخصوصا تصادفات شدید، به دلیل عدم تولید خودرو قطعات آن کمیاب و گران میباشد. هنگام تصادف نسبتا شدید با ال 90 از جلو، معمولا قطعات مورد نیاز ال 90 در قسمت جلو مشخص است. در این نوشته سعی داریم به طور کلی قطعات معمولی که در یک تصادف از جلو برای ال 90 مورد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تایلندی‌ها آرزوهای بزرگی برای سال 2027 در سر می‌پرورانند. آنها در راستای هدف خود یعنی به صفر رساندن تولید گازهای گلخانه‌ای تا سال 2050، قصد دارد به قطب تولید خودروهای الکتریکی تبدیل شود.

وب‌گاه عصر ایران

تعدادی از محصولات سایپا (به صورت نمونه)‌به منظور بازاریابی و انجام تست های استانداردی به بلاروس و روسیه ارسال شده و پس از موفقیت در فاز اول یعنی توزیع خودرو به صورت CBU، در مدت زمان کوتاه وارد فاز دوم (تولید خودرو در روسیه) خواهیم شد".

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر صادرات سایپا گفت: با توجه به پتانسیل های وسیع کشور، فضای مناسبی برای فعالیت در حوزه اوراسیا به ویژه در صنعت خودرو شکل گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در نشست خبری که روز سه‌شنبه 28 آذرماه همزمان با دومین روز از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد، در خصوص برنامه‌های این شرکت در حوزه ریلی گفت: احداث هزار کیلومتر مسیر ریلی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در برنامه...

خبرگزاری اکو نیوز