جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه دو کشور در زمینه برقی سازی حمل و نقل فعال هستند میتوانند با همکاری هم خودروهای برقی تولید و به منطقه صادر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر صمت در امور خودرویی گفت: در 8 ماهه اول امسال حدود 205 هزار دستگاه خودرو در بخش خصوصی تولید شده که حدود 80 درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین‌نامه واردات خودرو تدوین شده و چندین بار نیز در کمیسیون‌های دولت بحث شده است ولی هنوز به تصویب نهایی نرسیده و به همین علت انتشار عمومی صورت نگرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل صنایع خودروی وزارت صمت گفت: در سال جاری حدود 742 هزار دستگاه خودروی سواری به‌صورت عبورمستقیم و کامل تولیده شد که در مقایسه با سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

به‌تازگی تغییرات جالبی در سامانه یکپارچه فروش خودرو ایجاد شده است. در مدل جدید سامانه، به‌نوعی شرایط تغییر کرده و سختگیری‌های دولت کمتر شده است. بر این اساس، سامانه دیگر بسته نخواهد شد و متقاضیان علاوه بر سامانه می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها نیز نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. به‌تازگی تغییرات جالبی در سامانه یکپارچه فروش خودرو ایجاد شده است. در مدل جدید سامانه، به‌نوعی شرایط تغییر کرده...

وب‌گاه تابناک

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور اظهار کرد: ایران خودرو در زمینه طراحی و تولید خودرو برقی در کشور پیشگام بوده و آمادگی عرضه محصول برقی به بازار را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فروش قسطی خودرو موضوعی بود که هفته گذشته وزارت صمت رسانه‌ای کرد. در شرایطی که خودروبازان (نامی که وزیر صمت بر خودروساز‌ها گذاشت) تا سال 1404 خودرو پیش‌فروش کرده‌اند، از وزارت صمت خبر می‌رسد فروش قسطی خودرو در ماه‌های آتی کلید می‌خورد. با توجه به اینکه خودروسازان با تأخیر چندماهه به تعهدات‌شان عمل و اخیراً نیز در دقیقه 90 به دلایل مختلف مشتری را...

وب‌گاه فرارو

اینکه رشد تابستان 7.1 درصد بوده است در مقایسه با دوره فشار حداکثری و کرونا که موجب کاهش صادرات نفت در کنار افت شدید قیمت نفت بود یک خبر خوب است، ولی، باید توجه کرد که در عین حال نمادی از تکرار در تاریخ رشد اقتصادی ایران است.

وب‌گاه فرارو

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: بحث تولید خودرو‌های برقی در کشور ما نیز در سال 1378 شکل گرفت و از آن سال تمرکز برای تولید این خودرو جدی شد.

وب‌گاه گسترش

موسسه فرهنگی‌مطبوعاتی صمت همواره تلاش داشته در راستای رسالت خود و آگاه‌سازی جامعه، موضوعات و چالش‌هایی که به‌ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور وجود دارند را در قالب میزگردها و نشست‌هایی با حضور مسئولان مربوطه و صاحب‌نظران امر مطرح کند تا شاید گرهی بگشاید و در مسیر رسالت خود شفافیت را به ارمغان بیاورد. به‌تازگی در این موسسه، نشستی با محور خودروها برقی با حضور علی میرمحمدی کارشناس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 45 هزار عضو اتحادیه در فورد، جنرال موتورز و استلانتیس اعتصاب کرده‌اند و تولید برخی از خودروهای شاسی بلند و پیکاپ‌های محبوب را متوقف کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغییر در تعرفه واردات، تأثیر بسیاری روی قیمت تمام‌شده خودروهای مونتاژی خواهد گذاشت.