دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

توپ و تور

توپ و تور

خبرگزاری تسنیم

لیگ ملت‌های والیبال نشان داد تیم ملی یک مشکل ژنتیک و اساسی دارد و آن، دریافت اول است و سایر مشکلات تیم، شاخه‌های همین ایراد ژنتیک هستند.

وب‌گاه فرارو

به این ترتیب یک تیم لیگ برتری حاضر در رقابت‌های آسیایی می‌تواند دستمزدی نزدیک به 400 میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنانش پرداخت کند.

وب‌گاه فرارو

قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.

وب‌گاه فرارو

وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود 16 سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه...

وب‌گاه فرارو

افشین پیروانی که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده بود، عصر امروز بعد از مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.

وب‌گاه فرارو

حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!

وب‌گاه فرارو

پایگاه خبری فوتبالی - نشست هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

رقابت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی همچنان ادامه دارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پیکان از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با عقد قرارداد رسمی، مهدی تارتار به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با مهاجم مدنظر سرمربی این تیم انجام داد.

وب‌گاه فرارو

وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.

وب‌گاه ورزش سه

ویزای محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال نیز برای سفر به آمریکا صادر نشده است.

وب‌گاه فرارو

مربی پرسپولیس برای تیم ملی نوجوانان پیام تبریکی را منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

حجت کریمی حکم جدیدیش را برای انتصاب مشاور رسانه‌ای استقلال رسمی کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.