یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری افرادی خبر داد که برای شوخی و خنده اقدام به آتش زدن یک مرد جوان کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در میان سکوت محافل بین المللی به جنایات خود ادامه می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از بازداشت افرادی که برای شوخی و خنده اقدام به آتش زدن یک مرد جوان کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، در همین خصوص سخنگوی دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست بار دیگر به سمت فلسطینی‌ها که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در این باریکه بودند تیراندازی کردند. وی همچنین تصریح کرد که در جریان این تیراندازی وحشیانه نظامیان صهیونیست نزدیک میدان الکویت واقع در نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیدند. روز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افراد مسلح در نیجریه بار دیگر به یک مدرسه در شمال غرب این کشور حمله کرده و 15 دانش‌آموز را ربودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افراد مسلح در نیجریه بار دیگر به یک مدرسه در شمال غرب این کشور حمله کرده و 15 دانش‌آموز را ربودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل شنبه شب در حالیکه هر روز شمار زیادی از کودکان غزه از گرسنگی و زنان و مردان بی دفاع زیر بمباران کشته می شوند، ادعا کرد: ارتش اسرائیل به قوانین جنگ پایبند هستند.

وب‌گاه تابناک

حمله به معلم جوان مقابل مدرسه / خودکشی بعد از سرقت!/ حکم اعدام برای شیطان بوستان مهرگان / زن جوان در آتش شهر معتادش سوخت / شمشیر کشی بچه پولدار ها برای متلک پرانی!/ سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد / ماجرا‌ی تیراندازی پلیس به اشباح شبگرد!/ قصد اولیای‌دم از بخشش قاتل پس از 21 سال

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از بازداشت 237 عربده کش در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله به یک خودرو گشتی ارتش لبنان که همراه نیروهای یونیفل در شهرک عیتا الشعب حضور داشت خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سعید قاسم‌خانی*: از زمانی که وارد این‌جا میشید 3 تا عنوان تغییر می‌کنه؛ دانشجو میشه رزمنده؛ اردو میشه عملیات و مسئول اردو هم فرمانده! این‌ها جملاتی بود که در بدو ورود کاروان دانشجویی به منطقه شط‌علی از زبان یکی از مسئولین منطقه شنیده شد. بعد از آن بود که بچه‌ها به خط شدند و صف به صف آماده ورود به منطقه بودند؛ چادر‌ها برای اسکان دانشجو‌ها آماده بود؛...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان قزوین از فوت سرباز وظیفه مهدی جمالی حین انجام مأموریت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس امور مقاومت فلسطین گفت: کرانه باختری روز به روز برای آغاز طوفان رمضان آماده‌تر می‌شود. هیچ کسی نمی‌تواند این طوفان را متوقف کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگر امور نظامی شبکه 13 اسرائیل، گفت: تیپ‌های «گفعاتی»، «کماندو» و «هفتم» ارتش در یک جنگ بسیار سخت در حال نبرد هستند و به هیچ نتیجه‌ای نیز دست نمی‌یابند.