یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که طبق بررسی تصاویر ماهواره‌ای، اسرائیل با ساخت جاده‌ای باریکه غزه را به دو نیم تقسیم کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: با تلاش همکارانم 237 نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری و عربده‌کشی کرده بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری علیه نظامیان اسرائیل عملیات انجام دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری در برابر حمله نظامیان صهیونیست به شهرهای این منطقه منفعل نبوده و علیه آن‌ها عملیات انجام دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از تیراندازی مستقیم نظامیان اسرائیل به سمت خودروهای امدادرسان کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری 237 نفر از اراذل و اوباش و انهدام 16 گروه از باندهای ویژه عربده‌کشی، زورگیری و شرارت در تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

تیراندازی در مراسم عروسی روستای چاه کبگان بخش اسیر، شهرستان مُهر، جان کودک 9 ساله را گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شلیک گلوله در مراسم عروسی روستای چاه کبگان بخش اسیر، شهرستان مُهر جان کودک 9 ساله را گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه جوانی 33 ساله بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مرودشت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان با اشاره به شرایط و مشکلات پیش روی تیراندازان در سال منتهی به المپیک گفت: با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران صورت می‌گیرد تنها راه به‌روز رسانی سلاح و برطرف کردن نیازهای ما حضور در اردوی هانوفر است و غیر از این راهی نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده رئیس جمهوری فرانسه در امور آفریقا گفت که نظامیان فرانسوی در چاد خواهند ماند.

خبرگزاری تسنیم

هر وقت می‌آمد مرخصی، ولو فرصت زیادی نداشت، حتماً به دیدار حاج‌آقا قرشی می‌رفت. جالب این‌که در آخرین مرخصی‌اش که آمد شهرضا، من ایشان را در حوزه علمیه حاج‌آقا قرشی ملاقات کردم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله مسلحانه به یک مدرسه ابتدایی در نیجریه دستکم 285 دانش‌آموز را ربودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‌گوید: در عملیات والفجر هشت رزمندگان با یک مینی‌بوس از مازندران به فاو رسیدند و بدون سر و صدا در سنگر ما خوابیدند، شب مسئول پشتیبانی جنگ هر بار یکی از رزمندگان را صدا می‌زد و با خود می‌برد؛ بعد دوباره نیروی بعدی را صدا می‌زد اما هیچ یک از آنها به سنگر بازنمی‌گشتند.

وب‌گاه عصر ایران

ویدئویی از مهارت تیراندازی یک سگ با کمان در یکی از شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری‌های دولتی روسیه گزارش دادند که سرویس امنیت فدرال روسیه از حمله به کنیسه‌ای در مسکو که توسط یک هسته داعش طراحی شده بود، جلوگیری کرد.